mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows is hersteld van een ernstige fout, vaste vóór, maar het kwam terug

Reply

Thread Tools
Old 6 jun 2009, 03:12
Nieuw Lid Fractie

Default Windows is hersteld van een ernstige fout, vaste vóór, maar het kwam terug

Hallo, een maand geleden heb ik het ontvangen van een "Windows is hersteld van een ernstige fout" en vond het een fout is veroorzaakt door een emulatie tool en virtuele schijf ik geïnstalleerd. Dus ging ik verder met het verwijderen en de fout ging weg echter alleen vandaag kwam terug met de zogenaamde "gevreesde blauwe scherm foutmelding" (lees het citaat uit een andere site) smile.gif en ik ben niet helemaal zeker wat de oorzaak van het ?

Kan ik een verzoek om hulp in deze kwestie? Bedankt.

PS: Ik heb vergeten waar hij moet zoeken voor de minidump bestand waarin de genoemde nota van de fout bericht werd geplaatst door de ramen. Resultaat me waar het kan worden gevonden zouden worden zeer gewaardeerd. Ook heb ik al volgde de stappen in Malware en Spyware Guide Reiniging vóór het starten van een nieuw onderwerp. Hoop dat dit het juiste forum. smile.gif
Thanks a lot
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.