mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows er gjenopprettet etter en alvorlig feil, fikset det før, men den kom tilbake

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 03:12
New Member Group

Default Windows er gjenopprettet etter en alvorlig feil, fikset det før, men den kom tilbake

Hei, for en måned siden jeg har fått en "Windows er gjenopprettet etter en alvorlig feil" og trodde det var en feil forårsaket av en emulering verktøy og virtuelle stasjonen jeg installert. Så jeg gikk for å avinstallere dem og feilen gikk bort imidlertid bare i dag kom det tilbake med den såkalte "fryktede blå skjerm feilmeldingen" (les Sitat fra et annet nettsted) smile.gif og jeg er ikke helt sikker på hva som forårsaket den ?

Kan jeg be om hjelp i denne saken? Takk.

PS: Jeg har glemt hvor de skal se etter Minidump-fil der sa notat for feilmeldingen ble plassert av vinduer. Viser meg hvor det finnes ville bli verdsatt. Også, jeg har fulgt trinnene i Malware og Spyware Rengjøring veiledning før du starter et nytt emne. Håper dette er riktig forum. smile.gif
Takk
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.