mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows host-processen (rundll32) er holdt op med at virke

Reply

Thread Tools
Old 22 januar 2008, 10:00
Medlem Gruppen

Default Windows host-processen (rundll32) er holdt op med at virke

Jeg har en Microsoft finger scanner tastatur Jeg har lige installeret vista og tastaturet aldrig fungeret corectly. Når jeg går til kontrol panal og tastaturer op springer dette budskab. Jeg har opdateret tastaturet software at arbejde med vista men jeg stadig få det. Jeg har gjort et reg rene som jeg hørte det kan sortere det, men det gjorde ingenting. Nogen form for hjælp kan du give ville være dejligt.
Old 22 januar 2008, 13:38
Medlem Gruppen

Default Windows host-processen (rundll32) er holdt op med at virke

Hej
Jeg formåede at ordne det fandt ud af det var tastaturet software, der var defekt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows 7, Windows Movie Maker har standsede i orden! xactly General Software Chat 7 15 November 2009 15:33
Demoshield spiller har holdt op med at fungere i Windows Server 2008 darshpreet Windows-operativsystemer 0 11th May 2009 00:44
"Windows Live Messenger er stoppet Arbejde"! : @ 4D (Fordy (Ford) Ollie E-mail, VoIP og IM Discussion 5 22 marts 2009 14:38
Vært for Windows Tjenester holdt op med at fungere og blev lukket sharon60 Windows-operativsystemer 3 16 november 2008 04:03
USB-porte holdt op med at virke graemecunn General Hardware Chat 5 6. jan 2008 16:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.