![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() Jeg har en Microsoft finger scanner tastatur Jeg har lige installeret vista og tastaturet aldrig fungeret corectly. Når jeg går til kontrol panal og tastaturer op springer dette budskab. Jeg har opdateret tastaturet software at arbejde med vista men jeg stadig få det. Jeg har gjort et reg rene som jeg hørte det kan sortere det, men det gjorde ingenting. Nogen form for hjælp kan du give ville være dejligt. |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg formåede at ordne det fandt ud af det var tastaturet software, der var defekt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7, Windows Movie Maker har standsede i orden! | xactly | General Software Chat | 7 | 15 November 2009 15:33 |
| Demoshield spiller har holdt op med at fungere i Windows Server 2008 | darshpreet | Windows-operativsystemer | 0 | 11th May 2009 00:44 |
| "Windows Live Messenger er stoppet Arbejde"! : @ | 4D (Fordy (Ford) Ollie | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 22 marts 2009 14:38 |
| Vært for Windows Tjenester holdt op med at fungere og blev lukket | sharon60 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 november 2008 04:03 |
| USB-porte holdt op med at virke | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6. jan 2008 16:45 |
| Thread Tools | |
| |