![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() Jeg har en microsoft finger skanner tastaturet jeg har nettopp installert vista og tastatur aldri jobbet corectly. Når jeg går til kontroll panal og keyboards opp kommer denne meldingen. Jeg har oppdatert tastaturet programvaren til å fungere med Vista, men jeg fortsatt få det. Jeg har gjort en reg rent så hørte jeg at kan sortere det, men det gjorde ingenting. Hjelp du kan gi vil være stor. |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg klarte å fikse det funnet ut at det var tastaturet programvaren som var feil. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7, Windows Movie Maker har sluttet å virke! | xactly | General Software Chat | 7 | 15 november 2009 15:33 |
| Demoshield spiller har sluttet å arbeide i Windows Server 2008 | darshpreet | Windows-operativsystemer | 0 | 11 juni 2009 00:44 |
| "Windows Live Messenger har stoppet Working"! : @ | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 5 | 22 mars 2009 14:38 |
| Vertsprosessen for Windows Services sluttet å arbeide og ble stengt | sharon60 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 nov 2008 04:03 |
| USB-porter stanset arbeider | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januar 2008 16:45 |
| Thread Tools | |
| |