![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() Jag har en Microsoft finger scanner tangentbordet jag nyss installerat vista och tangentbordet aldrig arbetat corectly. När jag går in kontroll panal och tangentbord upp dyker det budskapet. Jag har uppdaterat tangentbordet program att fungera med Vista, men jag fortfarande få det. Jag har gjort en reg rena som jag hört att kan sortera det, men det gjorde ingenting. All hjälp ni kan ge skulle vara jättebra. |
|
| |||
| |||
| Hej Jag lyckades fixa det fick reda på att det var tangentbordet programvara som var felaktig. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows 7, Windows Movie Maker har slutat att fungera! | xactly | General Software Chat | 7 | 15 november 2009 15:33 |
| Demoshield spelare har slutat arbeta i Windows Server 2008 | darshpreet | Windows-operativsystem | 0 | 11 juni 2009 00:44 |
| "Windows Live Messenger har slutat att fungera"! : @ | 4D (Fordy (Ford) Ollie | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 22 mars 2009 14:38 |
| Host process för Windows-tjänster slutade fungera och avslutades | sharon60 | Windows-operativsystem | 3 | 16 november 2008 04:03 |
| USB-portar slutat fungera | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januari 2008 16:45 |
| Thread Tools | |
| |