vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows asennus ongelma

Reply

Thread Tools
Old 21 syyskuu 2007, 13:29
Uusi Jäsen

Default Windows asennus ongelma

Hei kaikki! Minulla on hieman odottamattoman ongelman asentamalla Windows XP Pro 64 on minun upouusi tietokone. Tietysti minun oli aloitettava tyhjästä, joten laitoin levyn ja painoin Enter muutaman kerran. Ostin Serial ATA-kovalevy (2x 500 Gt kovalevy). Ja koska tämän ohjeiden mukaan mukautetun rakennettu PC-käsikirja, minun piti painaa F6-näppäintä on sininen näyttö, ja kirjoita levykkeelle täynnä kuljettajia. Tietokoneeni ei ole levyke levyasemaan ja ei ollut levykkeelle. Joten olen ottanut ehkä minun tietokone didnt tarvitse käydä läpi erityisen "Serial ATA-install. SO jätin sen ja lopulta se sai levyn sivulle, jossa päätin mitä levy Aseta Windows on.There oli kaksi asemaa osoittavat, joten painoin Enter yksi heistä. Windows on asennettu. Minulla on työpöydällä, ja valitse sitten Oma tietokone, ja näki, että jokaisella asemalla on 127 Gt. Mutta mukaan BIOS ja minun tiedot, minulla on 2 x 500 Gt IDE määritetty SATA-kiintolevyä ...

En ymmärrä. jos joku voisi kertoa minulle, kuinka asentaa Windowsin tietokoneeseen, miten se olisi, tee ja olen erittäin kiitollinen.

Kiitos paljon.
Old 21 syyskuu 2007, 14:09
Moderator Group

Default Windows asennus ongelma

Tässä on askel askeleelta opas asentaa uuden kovalevyn.

Click Here

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Xp asentaa ongelma xactly Windows-käyttöjärjestelmät 5 20 lokakuu 2009 09:57
Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin rocket7 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. toukokuuta 2009 13:56
Ei voi asentaa Windows Vista-tai Windows 7 jimbeis462 Windows-käyttöjärjestelmät 22 15. toukokuuta 2009 01:56
Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Jan 2009 06:55
Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME tomthedrummer1992 Windows-käyttöjärjestelmät 18 4. Huhtikuu 2008 11:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.