Windows asennus ongelma Hei kaikki! Minulla on hieman odottamattoman ongelman asentamalla Windows XP Pro 64 on minun upouusi tietokone. Tietysti minun oli aloitettava tyhjästä, joten laitoin levyn ja painoin Enter muutaman kerran. Ostin Serial ATA-kovalevy (2x 500 Gt kovalevy). Ja koska tämän ohjeiden mukaan mukautetun rakennettu PC-käsikirja, minun piti painaa F6-näppäintä on sininen näyttö, ja kirjoita levykkeelle täynnä kuljettajia. Tietokoneeni ei ole levyke levyasemaan ja ei ollut levykkeelle. Joten olen ottanut ehkä minun tietokone didnt tarvitse käydä läpi erityisen "Serial ATA-install. SO jätin sen ja lopulta se sai levyn sivulle, jossa päätin mitä levy Aseta Windows on.There oli kaksi asemaa osoittavat, joten painoin Enter yksi heistä. Windows on asennettu. Minulla on työpöydällä, ja valitse sitten Oma tietokone, ja näki, että jokaisella asemalla on 127 Gt. Mutta mukaan BIOS ja minun tiedot, minulla on 2 x 500 Gt IDE määritetty SATA-kiintolevyä ...
En ymmärrä. jos joku voisi kertoa minulle, kuinka asentaa Windowsin tietokoneeseen, miten se olisi, tee ja olen erittäin kiitollinen.
Kiitos paljon. |