Windows Install Probleem Hoi allemaal! Ik heb een beetje een onverwacht probleem met het installeren van Windows XP Pro 64 op mijn nieuwe computer. Natuurlijk moest ik vanaf nul te beginnen, dus heb ik de schijf in en geperst voer een paar keer. Ik kocht een seriële ATA harde schijf (2x 500GB harde schijven). En omdat deze volgens de instructies in de handleiding op maat gebouwde pc, had ik op F6 te drukken op een blauw scherm en voer de floppy disc vol van de chauffeurs. Mijn computer heeft nog een floppy disk drive en er was geen floppy disk. Dus ik nam misschien mijn computer didnt nodig om door de speciale "Serial ATA 'te installeren. Dus ik naar links en uiteindelijk kreeg om de schijf pagina waar ik kiezen wat schijf op de ruiten on.There gebracht werden twee schijven laten zien, dus ik drukte in te voeren op een van de hen. Windows is geïnstalleerd. Ik heb naar het bureaublad, en vervolgens naar mijn computer, en zag dat elk station is 127 GB. Maar volgens de BIOS en mijn gegevens, ik heb 2 x 500GB IDE geconfigureerd voor SATA harde schijven ...
Ik begrijp het niet. als iemand mij kon vertellen hoe om Windows te installeren op mijn computer hoe het moet worden, doe dan zal ik zeer dankbaar zijn.
Thankyou so much. |