Windows Installer Problem Hei alle sammen! Jeg har litt av et uventet problem med å installere Windows XP Pro 64 på min splitter nye datamaskin. Selvfølgelig måtte jeg begynne på nytt, så jeg satte platen i og trykket skriv et par ganger. Jeg kjøpte en Serial ATA-harddisk (2x 500GB harddisker). Og på grunn av dette i henhold til instruksjonene i spesialtilpassede pc manuell måtte jeg trykke F6 på en blå skjerm, og skriv deretter inn disketten plate full av drivere. Datamaskinen min hadde ikke noe disketten diskstasjonen og det var ingen slapp platen. Så jeg antar kanskje min datamaskin gjorde ikke trenger å gå gjennom den spesielle "Serial ATA 'installere. Så jeg forlot den, og etter det kom til disken der jeg valgte hvilken plate å sette vinduer on.There var to stasjoner viser, så jeg trykket angi én av dem. Windows installert. Jeg fikk til skrivebordet, og deretter til datamaskinen, og så at hver stasjon ble 127 GB. Men ifølge BIOSen og mine opplysninger, jeg har 2 x 500GB IDE konfigurert SATA harddisker ...
Jeg forstår ikke. hvis noen kan fortelle meg hvordan du installerer Windows på datamaskinen hvordan den skal, bør du gjøre og jeg vil være svært takknemlig.
Takk så mye. |