mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows Install Problem

Reply

Thread Tools
Old 21 september 2007, 13:29
New Member Group

Default Windows Install Problem

Hej alla! Jag har lite av ett oväntat problem med att installera Windows XP Pro 64 på min alldeles nya dator. Naturligtvis var jag tvungen att börja om från början, så jag satte in skivan i och tryckte in ett par gånger. Jag köpte en seriell ATA-hårddisk (2x 500GB hårddiskar). Och på grund av detta enligt anvisningar i den egenbyggda pc manual, var jag tvungen att trycka F6 vid en blå skärm, och anger sedan diskett full av förare. Min dator inte har en diskett enhet och det fanns ingen diskett. Därför antog jag kanske min dator didnt behöver gå igenom den särskilda "Serial ATA" install. Så jag lämnade den och så småningom blev det till disken sida där jag valde vad skiva att sätta fönstren on.There var två enheter som visar, så jag tryckte träda på en av dem. Windows installerat. Jag fick till skrivbordet, och sedan till min dator och såg att varje enhet har 127 GB. Men enligt BIOS och mina uppgifter, jag har 2 x 500GB IDE konfigurerade SATA-hårddiskar ...

Jag förstår inte. om någon kunde berätta hur man installerar Windows på min dator hur det ska du göra och jag skulle vara oerhört tacksam.

Tacka så mycket.
Old 21 september 2007, 14:09
Moderator-gruppen

Default Windows Install Problem

Här är en steg för steg guide för en installation till en ny hårddisk.

Klicka Här

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Xp install problem xactly Windows-operativsystem 5 20 Oktober 2009 09:57
Installera Windows XP SP2 på 50 datorer med Windows installations-server rocket7 Windows-operativsystem 1 30 maj 2009 13:56
Kan inte installera Windows Vista eller Windows 7 jimbeis462 Windows-operativsystem 22 15 maj 2009 01:56
Cant installera Windows Live Messenger nya och nu cant även installera gamla Mohi212 E-post, VoIP & IM Diskussion 3 26 januari 2009 06:55
Kan inte installera Windows 2000 eller Windows ME tomthedrummer1992 Windows-operativsystem 18 4 april 2008 11:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.