Windows Install Problem Hej alla! Jag har lite av ett oväntat problem med att installera Windows XP Pro 64 på min alldeles nya dator. Naturligtvis var jag tvungen att börja om från början, så jag satte in skivan i och tryckte in ett par gånger. Jag köpte en seriell ATA-hårddisk (2x 500GB hårddiskar). Och på grund av detta enligt anvisningar i den egenbyggda pc manual, var jag tvungen att trycka F6 vid en blå skärm, och anger sedan diskett full av förare. Min dator inte har en diskett enhet och det fanns ingen diskett. Därför antog jag kanske min dator didnt behöver gå igenom den särskilda "Serial ATA" install. Så jag lämnade den och så småningom blev det till disken sida där jag valde vad skiva att sätta fönstren on.There var två enheter som visar, så jag tryckte träda på en av dem. Windows installerat. Jag fick till skrivbordet, och sedan till min dator och såg att varje enhet har 127 GB. Men enligt BIOS och mina uppgifter, jag har 2 x 500GB IDE konfigurerade SATA-hårddiskar ...
Jag förstår inte. om någon kunde berätta hur man installerar Windows på min dator hur det ska du göra och jag skulle vara oerhört tacksam.
Tacka så mycket. |