mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Installer-fejl

Reply

Thread Tools
Old 23. maj 2009, 12:52
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Installer-fejl

Hey gutter. Uanset af hvilken grund, når jeg forsøger at køre en Windows Installer, det bringer op Windows Installer kommandoer listen i stedet for at køre installationsprogrammet. Jeg ender med at gå i% temp% biblioteket og søge efter installatøren selv så jeg kan køre det. Jeg begyndte først at have dette problem, når jeg har opdateret min computer. Alle kender en programrettelse til dette? Tak.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten. rex101 Windows-operativsystemer 0 28. maj 2009 22:02
Hvordan får du fjerner openSUSE montør? opensuse88 Linux & Alternative OS 6 22 marts 2009 12:33
Microsoft Programmer - Windows Installer Message dukker op, og anmoder om, Cd? timmmmay General Software Chat 2 17 februar 2009 08:41
Windows Installer Service Problem rx7nsupra Windows-operativsystemer 3 11 november 2008 20:28
Mystiske Windows Installer krewemiester Windows-operativsystemer 3 21. mar 2008 05:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.