![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter. Uanset af hvilken grund, når jeg forsøger at køre en Windows Installer, det bringer op Windows Installer kommandoer listen i stedet for at køre installationsprogrammet. Jeg ender med at gå i% temp% biblioteket og søge efter installatøren selv så jeg kan køre det. Jeg begyndte først at have dette problem, når jeg har opdateret min computer. Alle kender en programrettelse til dette? Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten. | rex101 | Windows-operativsystemer | 0 | 28. maj 2009 22:02 |
| Hvordan får du fjerner openSUSE montør? | opensuse88 | Linux & Alternative OS | 6 | 22 marts 2009 12:33 |
| Microsoft Programmer - Windows Installer Message dukker op, og anmoder om, Cd? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17 februar 2009 08:41 |
| Windows Installer Service Problem | rx7nsupra | Windows-operativsystemer | 3 | 11 november 2008 20:28 |
| Mystiske Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21. mar 2008 05:10 |
| Thread Tools | |
| |