![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit. Jostain syystä aina, kun yritän ja suorita Windows Installer, se tuo esille Windows Installer komentojen luettelon sijasta käynnissä asentimelle. I lakattava mennä% temp%-hakemistoon ja etsimällä asennin itse, jotta voin käyttää sitä. Minulla on vain alkanut ottaa tämän ongelman, kun olen uudelleen Oma tietokone. Jokainen tietää vahvistaa tämän? Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tämä asennuspaketti ei voi asentaa Windows Installer-palvelun avulla. | rex101 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 28. toukokuuta 2009 22:02 |
| Miten poistaa openSUSE installer? | opensuse88 | Linux & Alternative OS | 6 | 22. Maaliskuu 2009 12:33 |
| Microsoft-ohjelmat - Windows Installer Viesti Pops Up ja pyytää Cd? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17th Feb 2009 08:41 |
| Windows Installer-palvelun Problem | rx7nsupra | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 11. marraskuu 2008 20:28 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 21. Maaliskuu 2008 05:10 |
| Thread Tools | |
| |