mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Installer-fout

Reply

Thread Tools
Old 23 mei 2009, 12:52
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Installer-fout

He jongens. Om welke reden dan wanneer ik probeer en uitvoeren van een Windows Installer, het brengt de Windows Installer-commando lijst in plaats van het uitvoeren van de installateur. Ik uiteindelijk onder te gaan in de map% temp% en zoeken voor de installateur zelf zodat ik het kan draaien. Ik begon pas met dit probleem nadat ik opnieuw mijn computer. Iedereen weet dat een oplossing voor dit? Bedankt.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dit installatiepakket kan niet worden geïnstalleerd door de Windows Installer-service. rex101 Windows besturingssystemen 0 28 mei 2009 22:02
Hoe u openSUSE installateur? opensuse88 Linux & Alternative OS 6 22 mrt 2009 12:33
Microsoft-programma's - Windows Installer Bericht Pops Up en vraagt voor Cd? timmmmay Algemene programmatuurnoot Chat 2 17 feb 2009 08:41
Windows Installer-service Probleem rx7nsupra Windows besturingssystemen 3 11 nov 2008 20:28
Mysterieus Windows Installer krewemiester Windows besturingssystemen 3 21 mrt 2008 05:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.