![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. Uansett grunn når jeg prøver og kjøre en Windows Installer, det kommer det opp Windows Installer kommandoer listen i stedet for å kjøre installasjonsprogrammet. Jeg ender opp med å måtte gå inn i% temp% katalogen og søker etter installasjonsprogrammet seg slik at jeg kan kjøre den. Jeg begynte å ha dette problemet etter at jeg har reformatert datamaskinen min. Alle som kjenner en løsning på dette? Takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Denne installasjonspakken kan ikke installeres av Windows Installer-tjenesten. | rex101 | Windows-operativsystemer | 0 | 28 mai 2009 22:02 |
| Hvordan fjerne opensuse installereren? | opensuse88 | Linux og alternative OS | 6 | 22 mars 2009 12:33 |
| Microsoft-programmer - Windows Installer Systemmelding sprette opp og ber om CD? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17 februar 2009 08:41 |
| Windows Installer-tjenesten Problem | rx7nsupra | Windows-operativsystemer | 3 | 11 nov 2008 20:28 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21 mars 2008 05:10 |
| Thread Tools | |
| |