mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Live Sign In

Reply

Thread Tools
Old 27. sep 2007, 15:11
Medlem Gruppen

Default Windows Live Sign In

Hej, jeg har for et stykke tid haft et underligt problem, som jeg kun kan antage, er resultatet af en eller anden form for virus (selvom jeg har meget lidt viden om virus!) Grundlæggende når jeg adgang til C: \ Documents and Settings \ Administrator, efter ca 10 sekunder et vindue åbnes bede mig om at 'Log ind med Windows Live ID "Hvorfor bliver jeg bedt om at gøre dette? Er det noget at gøre med en bestemt fil på denne del af min computer? Jeg plejer at annullere dette vindue, og det til sidst forsvinder efter at have trykket aflyse tre gange. Det er lidt af et frustrerende problem, og jeg ville sætte pris på enhver baggrund nogen kunne være i stand til at smide på, hvorfor det er opstået, og hvordan de skal stoppe den kommer op.
Tak,
Luke
Old 17 januar 2008, 17:55
Bandlyst Gruppen

Jeg vil prøve at scanne din computer for virus ... Jeg har i mente, at noget at gøre med Windows Live.

Er du den eneste bruger på computeren??? Er du administrationskonsollen???

Også gør det kun gøre, når du går via C-drev eller betyder det også gøre det, når du klikker på administrationskonsollen Dokumenter????

Mit system: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Bundkort:
Asus - M2N X SE
RAM Hukommelse:
2GB
Grafikkort (r):
Lydkort:
Harddisk (e):
320 GB Sata
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Shaw
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
BenQ
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 januar 2008, 03:12
Medlem Gruppen

Nej, ingen bekymrer nu - det var et problem med en Live Messenger mappe Jeg tror, sluppet af det, og det er alt fint. Men jeg har nu et problem med en mystisk setup.exe fil, og den kendsgerning, at avg holder fik ødelagt ... nyt indlæg snart jeg tænker ... hmm
Tak, fordi du hjælpe
Luke
Old 18 januar 2008, 17:35
Bandlyst Gruppen

Åh .... ok godt i det mindste har fastsat dit problem - held og lykke med det hele.

Jeg håber, jeg kan hjælpe med nogen af dine problemer ... skål

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke køre nye Windows Live Messenger - Leveres med Fejl. Theresonly1 E-mail, VoIP og IM Discussion 2 25. maj 2009 13:05
Windows Live blok Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 12 17 november 2008 13:41
Windows Live Messenger pmaspks E-mail, VoIP og IM Discussion 2 11 november 2008 00:35
Windows Live OneCare Macmac508 General Hardware Chat 2 2 januar 2008 06:41
Windows Live ID og MSN tinkerbell E-mail, VoIP og IM Discussion 4 25 oktober 2007 07:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.