vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Live Sign In

Reply

Thread Tools
Old 27. Sep 2007, 15:11
Jäsen

Hei, olen jo jonkin aikaa ollut omituinen ongelma, jota voin vain olettaa, on syntynyt jonkinlainen virus (vaikka minulla on hyvin vähän tietoa virusten!) Periaatteessa aina kun pääsy C: \ Documents and Settings \ Administrator, noin 10 sekunnin kuluttua ikkuna avautuu pyytää minua "Kirjaudu sisään Windows Live ID:" Miksi minua pyydetään tehdä tämän? Onko se jotain tekemistä tietyn tiedoston tämä osa minun tietokone? Minulla on tapana peruuttaa tämä ikkuna, ja se lopulta katoaa, kun painat peruuttaa kolme kertaa. Se on hieman turhauttavaa ongelma, ja olisin kiitollinen kaikista valossa joku voisi heittää, miksi se tapahtuu ja miten lopettaa se tulossa.
Kiitos,
Luukas
Old 17 tammikuu 2008, 17:55
Banned ryhmän

Haluaisin kokeilla skannaus tietokoneen viruksen ... Haluaisin olet ajatuksen, että mitään tekemistä Windows Live.

Oletko ainoa käyttäjän tietokoneeseen? Oletko Admin?

Myös se vain, kun siirryt kautta C-asema tai se myös tehdä sen, kun valitset Admin asiakirjat??

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 tammikuu 2008, 03:12
Jäsen

Ei, ei huolestuttaa nyt - se oli ongelma live messenger kansioon mielestäni päässeet eroon, ja se kaikki on kunnossa. Olen kuitenkin nyt on ongelma, jolla on salaperäinen setup.exe-tiedosto ja siihen, että avg pitää saada vioittunut ... uusi viesti pian Olen ajattelu ... hmm
Kiitos, että autat
Luukas
Old 18 tammikuu 2008, 17:35
Banned ryhmän

Voi .... ok hyvin ainakin se on vahvistanut ongelman - onnea kaiken.

Toivon, että voin auttaa mitään ongelmia ... hurraa

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.