![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen jo jonkin aikaa ollut omituinen ongelma, jota voin vain olettaa, on syntynyt jonkinlainen virus (vaikka minulla on hyvin vähän tietoa virusten!) Periaatteessa aina kun pääsy C: \ Documents and Settings \ Administrator, noin 10 sekunnin kuluttua ikkuna avautuu pyytää minua "Kirjaudu sisään Windows Live ID:" Miksi minua pyydetään tehdä tämän? Onko se jotain tekemistä tietyn tiedoston tämä osa minun tietokone? Minulla on tapana peruuttaa tämä ikkuna, ja se lopulta katoaa, kun painat peruuttaa kolme kertaa. Se on hieman turhauttavaa ongelma, ja olisin kiitollinen kaikista valossa joku voisi heittää, miksi se tapahtuu ja miten lopettaa se tulossa. Kiitos, Luukas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin kokeilla skannaus tietokoneen viruksen ... Haluaisin olet ajatuksen, että mitään tekemistä Windows Live.
| |||
| |||
| Ei, ei huolestuttaa nyt - se oli ongelma live messenger kansioon mielestäni päässeet eroon, ja se kaikki on kunnossa. Olen kuitenkin nyt on ongelma, jolla on salaperäinen setup.exe-tiedosto ja siihen, että avg pitää saada vioittunut ... uusi viesti pian Olen ajattelu ... hmm Kiitos, että autat Luukas |
|
| |||
| |||
| Voi .... ok hyvin ainakin se on vahvistanut ongelman - onnea kaiken. Toivon, että voin auttaa mitään ongelmia ... hurraa |