![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, Ik heb een tijdje geweest met een vreemd probleem, dat kan ik alleen maar veronderstellen is het resultaat van een soort virus (hoewel ik heb zeer weinig kennis van virussen!) Principe, waar ik toegang tot de map C: \ Documents and Settings \ Administrator, na ongeveer 10 seconden een venster opent vraagt me naar 'Meld u aan met Windows Live ID "Waarom wordt ik gevraagd om dit te doen? Is het iets te maken met een bepaald bestand op dit deel van mijn computer? Ik meestal annuleren dit venster, en het uiteindelijk verdwijnt na het indrukken annuleren drie keer. Het is een beetje een frustrerend probleem, en ik zou iedereen een licht kunnen werpen op waarom het gebeurt en hoe het te stoppen komen.
Bedankt, Luke
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zou proberen het scannen van uw computer voor het virus ... Ik ben van gedachte dat iets te maken met Windows Live.
|
|
|||
|
|||
|
Nee, geen zorgen nu - het is een probleem met een live messenger map denk ik, heb kwijt dat en het is allemaal prima. Echter, ik heb een probleem met een mysterieuze setup.exe bestand, en het feit dat Gem steeds beschadigd ... nieuw bericht snel ik denken ... hmm
Bedankt voor je hulp Luke |
|
|
|||
|
|||
|
Oh .... ok en ten minste het vaste uw probleem - Succes met alles.
Ik hoop dat ik kan helpen met al uw problemen ... sante
|