mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Live Sign In

Reply

Thread Tools
Old 27. sep 2007, 15:11
Medlem Group

Hei, jeg har en stund hatt et merkelig problem som jeg bare kan anta er resultatet av et slags virus (Selv om jeg har svært lite kunnskap om virus!) Utgangspunktet når jeg tilgang til C: \ Documents and Settings \ Administrator, etter ca 10 sekunder ett vindu som ber meg om å "Logg på Windows Live ID" Hvorfor blir jeg bedt om å gjøre dette? Er det noe å gjøre med en bestemt fil på denne delen av datamaskinen? Jeg pleier å avslutte dette vinduet, og til slutt forsvinner etter trykke Avbryt tre ganger. Det er litt av et frustrerende problem, og jeg ville sette pris på alle lys som kan være i stand til å kaste på hvorfor det skjer og hvordan du kan stoppe det kommer opp.
Takk,
Luke
Old 17th 2008 jan 17:55
Banned Group

Jeg vil prøve å skanne datamaskinen din for virus ... Jeg vil har i mente at noe å gjøre med Windows Live.

Er du den eneste brukeren på datamaskinen?? Er du administrasjonskonsollens??

Også gjør det bare gjøre det når du går via C-stasjonen eller gjør det også gjøre det når du klikker på Admin dokumenter???

Min System: Cohen

Prosessor (er):
Dual Core 2.11GHZ
Hovedkort:
Asus - M2N X SE
RAM-minne:
2GB
Graphics Card (s):
Lydkort:
Harddisk (er):
320GB SATA
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Shaw
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 18th 2008 jan 03:12
Medlem Group

Nei, ingen bekymringer nå - det var et problem med en Live Messenger mappen tror jeg fikk kvitt det, og alt er bra. Men i dag har et problem med en mystisk setup.exe fil, og det faktum at avg holder får ødelagt ... nytt innlegg snart har jeg tenkt på ... hmm
Takk for at du hjelper
Luke
Old 18th 2008 jan 17:35
Banned Group

Åh .... ok vel minst den har løst problemet - lykke til med alt.

Jeg håper jeg kan hjelpe deg med alle dine problemer ... skål

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.