![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en stund hatt et merkelig problem som jeg bare kan anta er resultatet av et slags virus (Selv om jeg har svært lite kunnskap om virus!) Utgangspunktet når jeg tilgang til C: \ Documents and Settings \ Administrator, etter ca 10 sekunder ett vindu som ber meg om å "Logg på Windows Live ID" Hvorfor blir jeg bedt om å gjøre dette? Er det noe å gjøre med en bestemt fil på denne delen av datamaskinen? Jeg pleier å avslutte dette vinduet, og til slutt forsvinner etter trykke Avbryt tre ganger. Det er litt av et frustrerende problem, og jeg ville sette pris på alle lys som kan være i stand til å kaste på hvorfor det skjer og hvordan du kan stoppe det kommer opp. Takk, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil prøve å skanne datamaskinen din for virus ... Jeg vil har i mente at noe å gjøre med Windows Live.
Er du den eneste brukeren på datamaskinen?? Er du administrasjonskonsollens?? Også gjør det bare gjøre det når du går via C-stasjonen eller gjør det også gjøre det når du klikker på Admin dokumenter??? Min System: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Nei, ingen bekymringer nå - det var et problem med en Live Messenger mappen tror jeg fikk kvitt det, og alt er bra. Men i dag har et problem med en mystisk setup.exe fil, og det faktum at avg holder får ødelagt ... nytt innlegg snart har jeg tenkt på ... hmm Takk for at du hjelper Luke |
|
| |||
| |||
| Åh .... ok vel minst den har løst problemet - lykke til med alt. Jeg håper jeg kan hjelpe deg med alle dine problemer ... skål |