![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har under en tid fått ett märkligt problem som jag bara kan anta är resultatet av något slags virus (även om jag har mycket liten kunskap om virus!) I princip varje gång jag åt C: \ Documents and Settings \ Administratör, efter ca 10 sekunder ett fönster öppnas ber mig att "Logga in med Windows Live ID" Varför ombeds jag göra det? Är det något att göra med en särskild fil på denna del av min dator? Jag brukar avbryta detta fönster, och så småningom försvinner efter att ha tryckt avbryta tre gånger. Det är lite frustrerande problem, och jag skulle uppskatta något ljus någon kanske kan kasta om varför det sker och hur man kan stoppa det kommer upp. Tack, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle försöka skanna din dator efter virus ... Jag har i tanken att något att göra med Windows Live.
Är du den enda användaren på datorn??? Är du administratörskonsolen??? Dessutom går det bara göra det när du går via C köra eller är det också göra det när du klickar på administratörskonsolen dokument???? Mitt System: Cohen
|
|
| |||
| |||
| Nej, inga bekymmer nu - det var ett problem med en Live Messenger mappen tror jag, gjorde sig av med det och det är alla bra. Men jag nu har problem med en mystisk setup.exe fil, och det faktum att avg håller bli skadad ... ny post snart Jag tänker ... hmm Tack för att du hjälpa Luke |
|
| |||
| |||
| Oh .... ok och det har åtminstone fast ditt problem - lycka till med allt. Jag hoppas att jag kan bidra med något av dina problem ... skål |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error. | Theresonly1 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 25 maj 2009 13:05 |
| Windows Live block | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 12 | 17 november 2008 13:41 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live OneCare | Macmac508 | General Hardware Chat | 2 | 2 januari 2008 06:41 |
| Windows Live ID och msn | Tingeling | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 25 oktober 2007 07:27 |
| Thread Tools | |
| |