mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Log på - Log Off Loop

Reply

Thread Tools
Old 15. april 2009, 08:50
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Log på - Log Off Loop

Ok,
bære over med mig .... det er min "BOSS'S" computer. Ved at logge på skærmen står der
hans navn, eller admin ... enten når du logger på, siger gemme indstillinger og derefter på et splitsekund logger af. Jeg researchede og sat i Windows-cd, gik til nyttiggørelse konsol, og det ønsker nu administrator password, som admin password vil ikke fungere. Det lader til, at administrator bare poppet op dér, ingen adgangskode værker. Kan ikke komme ind i fejlsikret tilstand enten logger på logger af.
Så startede op fra Windows-cd igen, tryk på F8, gjorde reparation, det lastes filer, så er det ønsket at indlæse windows, jeg fandt ud af cd, tryk Shift F10, og det bringes op brugere på systemet, alle havde var Guest, Boss, og administrationskonsollen ingen administrator.
Alle tanker, og ved den måde, bedes du fortælle mig, jeg ikke udslette hans harddisk.
aldrig formateret.
tak
Old 15. april 2009, 15:18
Medlem Gruppen

tage batteriet midten gennem læsning, så genstart i fejlsikret tilstand komme til login-skærmen prers CRL Alt del to gange derefter indtaste administrator som brugernavn og adgangskode, eller hvordan nogensinde u magi, det vil få u logget på u kan kopien C gøre et opsving , format start igen
Old 16. april 2009, 08:01
Donor-Gruppen

Det Admin kontoen er en indbygget funktion til at redde dig selv med incase du accidently skrue averything op og / eller slette din admin konto, om genstart vises det igen, så du kan redde dagen.

Det er ikke behov for daglig brug, det er faktisk udtrykkeligt er anbefalet af Microsoft, at du ikke bruge det, undtagen når det er nødvendigt for at redde pc'en.
Old 16. april 2009, 16:48
Donor-Gruppen

Dette kan være forårsaget af en AV-eller Anti Spyware program, der sletter en fil, der registreringsdatabasen stadig opkald. Den mest almindelige årsag er wsaupdater.exe

Prøv dette:

Boot bruge din WinXP cd.
Indtast opsving konsol.
ved kommandoprompten gå til

C: / windows/system32

næste type:
Dir *. exe

Hvis du finder det, type

kopiere userinit.exe wsaupdater.exe

Afslut og genstart normalt. Du skulle nu kunne logon.

Kør regedit

Naviger til
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Winlogon \

I højre rude, skal du se

C: \ WINDOWS \ System32 \ wsaupdater.exe,

Ændre det, så det lyder:

C: \ WINDOWS \ System32 \ userinit.exe

Det burde løse problemet, hvis malware var den ene, som forårsagede problemet.

<Høflighed af gerryf @ geekstogo forum>

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk eller Windows? Pc plejer Boot korrekt op, og der sidder fast i en fortsat Loop! soupdragon1973 Windows-operativsystemer 12 7 november 2009 09:00
Boot Loop! På grund af Windows? Hansi1993 Windows-operativsystemer 2 24 januar 2009 09:08
XP Pro logon / logoff Loop mbossardet Windows-operativsystemer 2 22 januar 2009 07:26
Computer fanget i en løkke craigbenham Windows-operativsystemer 2 11. sep 2008 12:06
Windows logon / off loop killbox Windows-operativsystemer 5 27 marts 2008 22:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.