![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, bære over med mig .... det er min "BOSS'S" computer. Ved at logge på skærmen står der hans navn, eller admin ... enten når du logger på, siger gemme indstillinger og derefter på et splitsekund logger af. Jeg researchede og sat i Windows-cd, gik til nyttiggørelse konsol, og det ønsker nu administrator password, som admin password vil ikke fungere. Det lader til, at administrator bare poppet op dér, ingen adgangskode værker. Kan ikke komme ind i fejlsikret tilstand enten logger på logger af. Så startede op fra Windows-cd igen, tryk på F8, gjorde reparation, det lastes filer, så er det ønsket at indlæse windows, jeg fandt ud af cd, tryk Shift F10, og det bringes op brugere på systemet, alle havde var Guest, Boss, og administrationskonsollen ingen administrator. Alle tanker, og ved den måde, bedes du fortælle mig, jeg ikke udslette hans harddisk. aldrig formateret. tak |
|
| |||
| |||
| tage batteriet midten gennem læsning, så genstart i fejlsikret tilstand komme til login-skærmen prers CRL Alt del to gange derefter indtaste administrator som brugernavn og adgangskode, eller hvordan nogensinde u magi, det vil få u logget på u kan kopien C gøre et opsving , format start igen |
|
| |||
| |||
| Det Admin kontoen er en indbygget funktion til at redde dig selv med incase du accidently skrue averything op og / eller slette din admin konto, om genstart vises det igen, så du kan redde dagen. Det er ikke behov for daglig brug, det er faktisk udtrykkeligt er anbefalet af Microsoft, at du ikke bruge det, undtagen når det er nødvendigt for at redde pc'en.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan være forårsaget af en AV-eller Anti Spyware program, der sletter en fil, der registreringsdatabasen stadig opkald. Den mest almindelige årsag er wsaupdater.exe
Prøv dette: Boot bruge din WinXP cd. Indtast opsving konsol. ved kommandoprompten gå til C: / windows/system32 næste type: Dir *. exe Hvis du finder det, type kopiere userinit.exe wsaupdater.exe Afslut og genstart normalt. Du skulle nu kunne logon. Kør regedit Naviger til HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Winlogon \ I højre rude, skal du se C: \ WINDOWS \ System32 \ wsaupdater.exe, Ændre det, så det lyder: C: \ WINDOWS \ System32 \ userinit.exe Det burde løse problemet, hvis malware var den ene, som forårsagede problemet. <Høflighed af gerryf @ geekstogo forum> Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk eller Windows? Pc plejer Boot korrekt op, og der sidder fast i en fortsat Loop! | soupdragon1973 | Windows-operativsystemer | 12 | 7 november 2009 09:00 |
| Boot Loop! På grund af Windows? | Hansi1993 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 januar 2009 09:08 |
| XP Pro logon / logoff Loop | mbossardet | Windows-operativsystemer | 2 | 22 januar 2009 07:26 |
| Computer fanget i en løkke | craigbenham | Windows-operativsystemer | 2 | 11. sep 2008 12:06 |
| Windows logon / off loop | killbox | Windows-operativsystemer | 5 | 27 marts 2008 22:39 |
| Thread Tools | |
| |