![]() |
|
| |||
| |||
| Oke, dragen met me .... dit is mijn "BOSS'S" COMPUTER. Op het log scherm het zegt zijn naam, of admin ... of wanneer u zich aanmeldt, zegt besparing instellingen, dan in een fractie van een seconde zich afmeldt. Ik onderzocht en in windows CD, ging naar het herstel console en nu wil administrator wachtwoord, die door de admin wachtwoord werkt niet. Het lijkt erop dat de beheerder alleen kwam er geen wachtwoord werkt. Kan niet in de veilige modus ofwel, logs op zich afmeldt. Dus, het opstarten van Windows CD weer hit F8, heeft de reparatie, het laden van bestanden, dan wilde laden windows, ik haalde cd, druk Shift-F10, en het bracht de gebruikers op het systeem, alles in het werk was werd Gast, Boss, en Beheerdersconsole, geen beheerder. Eventuele ideeën, en door de manier, kunt u mij zeggen Ik heb geen veeg uit zijn harde schijf. nooit geformatteerd. bedankt |
|
| |||
| |||
| nemen door middel van tussentijdse batterij laden, dan opnieuw opstarten in de veilige modus komen om de login-scherm prers CRL alt del tweemaal voer beheerder als gebruikersnaam en wachtwoord of hoe u ooit spellingcontrole, dat krijgt u ingelogd kunt u de kopie C maken een herstel , het formaat van de opnieuw te beginnen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat Admin account is een ingebouwde functie te redden jezelf met Incase u per ongeluk schroef averything up en / of verwijderen van uw admin-account, op de herstart zal verschijnen weer, zodat u kunt de dag. Het is niet nodig voor dagelijks gebruik, in feite is het expliciet aanbevolen door Microsoft dat u niet gebruiken, anders dan wanneer dat nodig is voor de redding van de pc.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit kan worden veroorzaakt door een AV-of Anti Spyware programma dat verwijdert een bestand dat het register nog gesprekken. De meest voorkomende fout is wsaupdater.exe
Probeer dit: Boot met uw winxp cd. Voer herstel console. bij de opdrachtprompt naar C: / windows/system32 volgende type: Dir *. exe Als u vindt, maar, het type kopie Userinit.exe wsaupdater.exe Afsluiten en start de computer opnieuw normaal. Je zou nu kunnen aanmelden. Uitvoeren regedit Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Winlogon \ In het rechtervenster ziet u C: \ WINDOWS \ System32 \ wsaupdater.exe, Veranderen zodat deze luidt: C: \ WINDOWS \ System32 \ Userinit.exe Dat zou het probleem moeten oplossen, als de malware was degene die het probleem veroorzaakt. <Hoffelijkheid van gerryf @ geekstogo forum> Mijn Systeem: Home Bouw
|