![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter Jeg har en computer med Windows XP, der blev sat på 30 eller deromkring computere, men Windows er nu siger, at den kopi af Windows er en ugyldig kopi, jeg har en fuldstændig kopi af Windows til at sætte i computeren. Hvad skal jeg gøre næste , kan jeg fjerne de gamle vinduer, eller skal jeg partition 1.. eller bare at køre Windows, så det overrites det eksemplar, der allerede er i computeren som jeg vil bruge den til spil og mapperne er alle jumbled op, så cheers for den hjælp .... |
|
| |||
| |||
| Ja, du kan tilsidesætte det, men jeg vil foreslå, prøv at starte fra Windows-cd derefter formatere system drevet og derefter installere den nye kopi af Windows dette vil løse alle dine problemer. |
|
| |||
| |||
| cheers il give at et knæk awsome |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også prøve at bruge den nye nøgle, der fulgte med disken?
| |||
| |||
| ok thanx |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Geninstallere Windows XP Professional? Windows XP-installationen er beskadiget!? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Windows XP geninstallation | PyroTails | Windows-operativsystemer | 7 | 11. sep 2008 00:05 |
| Geninstallere Windows | colorblind | Windows-operativsystemer | 5 | 10. sep 2008 22:35 |
| Problemer geninstallation af Windows XP Pro | KingOmega | Windows-operativsystemer | 20 | 10th Dec 2007 14:38 |
| Geninstallere Windows XP | mxmad32 | Windows-operativsystemer | 9 | 14. sep 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |