![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Jeg har en datamaskin med Windows XP som ble satt til 30 eller så datamaskiner, men Windows er nå si at eksemplaret av Windows er en ugyldig kopi, jeg har en full kopi vinduer sette den i datamaskinen. Hva gjør jeg nå , kan jeg fjerne det gamle vinduer, eller kan jeg partisjon 1st. eller bare kjøre windows så det overrites kopien som allerede er i datamaskinen som jeg vil bruke den for spill og mappene er jumbled opp, så skål for hjelp .... |
|
| |||
| |||
| Ja, du kan overstyre det, men jeg vil foreslå å starte fra Windows CD-formater deretter systemet og deretter installere den nye kopien av Windows dette vil løse alle problemer. |
|
| |||
| |||
| jubelropet skal gi det en sprekk awsome |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også prøve å bruke den nye nøkkelen som fulgte med disken?
| |||
| |||
| ok thanx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installerer Windows XP Professional? Windows XP-installasjonen er skadet! | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Windows XP installerer | PyroTails | Windows-operativsystemer | 7 | 11. sep 2008 00:05 |
| Installere windows | colorblind | Windows-operativsystemer | 5 | 10nde sep 2008 22:35 |
| Problemer med å installere Windows XP Pro | KingOmega | Windows-operativsystemer | 20 | 10 desember 2007 14:38 |
| Installere Windows XP | mxmad32 | Windows-operativsystemer | 9 | 14nde sep 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |