![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn pc is herstart weer ............... proberen te herstellen met terugvorderen console maar niet in staat is om dat het formaat en ik maak de partitie opnieuw en probeer het installeren van de ramen, maar na het kopiëren van bestanden van de os, fout komt na het opnieuw opstarten van de machine en wordt weergegeven als een bestand mist en opnieuw installeren het bovenstaande bestand windows/system32 ................... |
|
| |||
| |||
| Kon worden van uw harde schijf is uitgeput of de Windows installatie schijf is beschadigd. Heeft u een andere Windows CD's 95/98 enzovoort, om de mogelijkheid van defecte harde schijf. Maar van wat u hebt gezegd, klinkt als het is de harde schijf. Wat bent u Windows probeert te installeren? |
|
| |||
| |||
| Wat is het merk model van de machine? Op sommige machines kunt u een harde schijf zelftest in de bios. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP SP2 installeert op computers met Windows 50 stationeringsfase server | rocket7 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 mei 2009 13:56 |
| Kan niet installeren van Windows Vista of Windows 7 | jimbeis462 | Windows besturingssystemen | 22 | 15 mei 2009 01:56 |
| Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud | Mohi212 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 Jan 2009 06:55 |
| Kan niet installeren van Windows 2000 of Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 18 | De 4 april 2008 11:14 |
| Re-install Windows XP | braddersep | Windows besturingssystemen | 7 | De 4 april 2008 02:13 |
| Thread Tools | |
| |