![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min troværdig 7 år gamle laptop, Compaq Armada M700, er under "spørgsmål" Der er et system driver filen mangler eller er beskadiget: System32 \ Drivers \ pci.sys Der står nedenunder for at indsætte den oprindelige opsætning CD ved opstart op, vil jeg gøre dette, men når cd'en er lastning og i Windows seeup skærm, den undlader at indlæse og genstarter. Nu er problemet, er og Stop motion animator jeg havde masser af programmer og lagres Files af ufærdige arbejde. Cirka omkring 60GB værd. Jeg kan enten beholde forsøger at bruge cd eller installere Windows igen. I dont vil geninstallere Windows (jf. i tørre drev), hvis I cant get denne data tilbage! Enhver surrgestions og jeg ville være taknemmelig. |
|
| |||
| |||
| Bare en tanke. Sørg for, at der ikke er en diskette eller cd indsættes undtagen den disk, du bruger til at starte op fra. Sørg også for, at der ikke er nogen enhed tilsluttet computeren via USB-porten |
|
| |||
| |||
| Start> Kør> type (eller kopiere og indsætte) chkdsk / r > Klik OK Mere info http://support.microsoft.com/kb/315265 |
|
| |||
| |||
| I cant acctually komme ind på XP, også computeren kun har 1 diskdrev nr. indre floopy drev |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Acer Aspire Just wont arbejde! | roheel | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 20 November 2009 15:51 |
| Earphones wont arbejde i Højre kanal | xactly | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 11 November 2009 22:42 |
| Hvorfor Røde fraktionen plejer Work Højreklik på ny pc | cheesepuff | PC & Console Gaming | 16 | 5. maj 2009 20:31 |
| Min Wii fjernbetjening plejer arbejde? | ashleiii | PC & Console Gaming | 1 | 21. nov 2008 12:36 |
| Ran opsving disk og nu vinduer plejer start | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |