mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Genoprettelseskonsol plejer arbejde

Reply

Thread Tools
Old 17 februar 2008, 10:27
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Genoprettelseskonsol plejer arbejde

Min troværdig 7 år gamle laptop, Compaq Armada M700, er under "spørgsmål" Der er et system driver filen mangler eller er beskadiget:
System32 \ Drivers \ pci.sys

Der står nedenunder for at indsætte den oprindelige opsætning CD ved opstart op, vil jeg gøre dette, men når cd'en er lastning og i Windows seeup skærm, den undlader at indlæse og genstarter. Nu er problemet, er og Stop motion animator jeg havde masser af programmer og lagres Files af ufærdige arbejde. Cirka omkring 60GB værd.

Jeg kan enten beholde forsøger at bruge cd eller installere Windows igen. I dont vil geninstallere Windows (jf. i tørre drev), hvis I cant get denne data tilbage!

Enhver surrgestions og jeg ville være taknemmelig.
Old 17. februar 2008, 11:03
Ny Medlem Gruppen

Bare en tanke.

Sørg for, at der ikke er en diskette eller cd indsættes undtagen den disk, du bruger til at starte op fra. Sørg også for, at der ikke er nogen enhed tilsluttet computeren via USB-porten
Old 17 februar 2008, 11:09
Redaktør Gruppen

Start> Kør> type (eller kopiere og indsætte) chkdsk / r > Klik OK

Mere info http://support.microsoft.com/kb/315265

Old 17 februar 2008, 11:25
Ny Medlem Gruppen

I cant acctually komme ind på XP, også computeren kun har 1 diskdrev nr. indre floopy drev
Old 17 februar 2008, 11:29
Redaktør Gruppen

Prøv en Reparation Installer.

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Acer Aspire Just wont arbejde! roheel Laptops, Mobiles & PDA'er 1 20 November 2009 15:51
Earphones wont arbejde i Højre kanal xactly Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 11 November 2009 22:42
Hvorfor Røde fraktionen plejer Work Højreklik på ny pc cheesepuff PC & Console Gaming 16 5. maj 2009 20:31
Min Wii fjernbetjening plejer arbejde? ashleiii PC & Console Gaming 1 21. nov 2008 12:36
Ran opsving disk og nu vinduer plejer start emmajw4 Windows-operativsystemer 3 16 februar 2008 13:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.