![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn trouwe 7 jaar oude laptop, Compaq Armada M700, is met "issues" Er is een systeem driver bestand ontbreekt of is beschadigd: System32 \ Drivers \ pci.sys Hij zegt onder voor het invoegen van de originele installatie-cd bij het opstarten kan ik dit doen, maar wanneer de cd wordt geladen en zijn in de Windows seeup scherm, deze niet te laden en opnieuw opgestart. Nu het probleem, Welzijn en Stop motion animator had ik veel programma's en opgeslagen bestanden van onafgemaakte werk. Circa over 60GB waard. Ik kan blijven proberen om de cd of installeer Windows opnieuw. I dont Windows opnieuw wilt installeren (wat ik veeg het station) als ik cant get this data terug! Elke surrgestions en ik zou het op prijs stellen. |
|
| |||
| |||
| Gewoon een gedachte. Zorg dat er niet een diskette of cd opgenomen met uitzondering van de schijf die u gebruikt om van op te starten. Ook voor zorgen dat er geen apparaat dat is aangesloten op de computer via de USB-poort |
|
| |||
| |||
| Start> Uitvoeren> Typ (of kopieer en plak) chkdsk / r > Klik OK Meer info http://support.microsoft.com/kb/315265 |
|
| |||
| |||
| I cant acctually krijgen op XP, ook de computer heeft slechts 1 schijf geen interne drive floopy |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Acer Aspire Just Wont Work! | roheel | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 20 november 2009 15:51 |
| Earphones Wont Work in Right Channel | xactly | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 11 november 2009 22:42 |
| Waarom Red Faction Wont Work Recht op nieuwe pc | cheesepuff | PC & Gaming Console | 16 | 5 mei 2009 20:31 |
| Mijn wii afstandsbediening wont werk? | ashleiii | PC & Gaming Console | 1 | 21 nov 2008 12:36 |
| Ran herstel schijf en nu ramen wont start | emmajw4 | Windows besturingssystemen | 3 | 16 feb 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |