mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Recovery wont arbeide

Reply

Thread Tools
Old 17th 2008 Feb, 10:27
New Member Group

Default Windows Recovery wont arbeide

Min tillitsverdig 7 år gamle laptop, Compaq Armada M700, har "problemer" Det er et system driver fil mangler eller er skadet:
System32 \ drivers \ pci.sys

Det står under for å sette inn den originale installasjons-CD på støvel opp, jeg gjør dette, men når CDen lasting og i Windows seeup skjermen, er det ikke lastes inn og starter på nytt. Nå er problemet, trivsel og Stopp motion Animator jeg hadde massevis av programmer og lagrede filer av uferdig arbeid. Approx om 60GB verdt.

Jeg kan enten fortsette å prøve å bruke CD eller installere Windows på nytt. Jeg dont vil installere windows (betydning i tørke av stasjonen) hvis jeg skrånende få denne data tilbake!

Eventuelle surrgestions og jeg vil være takknemlig.
Old 17 februar 2008, 11:03
New Member Group

Bare en tanke.

Kontroller at det ikke er en diskett eller CD settes unntatt disken du bruker til å starte fra. Også at det ikke er en enhet som er koblet til datamaskinen via USB-porten
Old 17th 2008 Feb, 11:09
Moderator Group

Start> Kjør> type (eller kopier og lim inn) chkdsk / r > Klikk OK

Mer info http://support.microsoft.com/kb/315265

Old 17th 2008 Feb, 11:25
New Member Group

I cant acctually få til XP, også datamaskinen bare har 1 harddisk Ingen interne floopy stasjon
Old 17th 2008 Feb, 11:29
Moderator Group

Prøv en reparasjonsverktøyet Installer.

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.