mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows Recovery wont arbete

Reply

Thread Tools
Old 17 februari 2008, 10:27
New Member Group

Default Windows Recovery wont arbete

Min trovärdig 7 år gammal laptop, Compaq Armada M700, har "problem" Det finns ett system föraren fil saknas eller är skadad:
System32 \ Drivers \ pci.sys

Det står på undersidan för att infoga den ursprungliga installations-cd till starta upp, det gör jag detta, men när CD laddas och i Windows seeup skärmen är det inte att ladda och startar om. Nu till problemet är och Stop motion animatör hade jag massor av program och lagrade filer oavslutade arbetet. Ca ca 60GB värt.

Jag kan antingen fortsätta att försöka att använda CD eller installera windows igen. I dont vill installera om Windows (dvs jag torka av enhet) om jag skränande få denna data tillbaka!

Alla surrgestions och jag skulle vara tacksam.
Old 17 februari 2008, 11:03
New Member Group

Bara en tanke.

Se till att det finns inte en diskett eller cd införas utom disk som du använder för att starta upp från. Se också till att det inte finns någon enhet ansluten till datorn via USB-porten
Old 17 februari 2008, 11:09
Moderator-gruppen

Start> Kör> typ (eller kopiera och klistra in) chkdsk / r > Klicka OK

Mer info http://support.microsoft.com/kb/315265

Old 17 februari 2008, 11:25
New Member Group

I cant acctually få till XP, även om datorn bara har 1 skivminnesåtkomst nr inre floopy köra
Old 17 februari 2008, 11:29
Moderator-gruppen

Prova en Reparation Installera.

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Acer Aspire just wont work! roheel Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 20 november 2009 15:51
Hörlurar brukar fungera i Höger kanal xactly Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 11 november 2009 22:42
Varför Red Faction wont Arbete Rätt om nya PC cheesepuff PC & Console Gaming 16 5 maj 2009 20:31
Min Wii fjärrkontrollen brukar fungera? ashleiii PC & Console Gaming 1 21 november 2008 12:36
Ran återvinning disken och nu windows wont start emmajw4 Windows-operativsystem 3 16 februari 2008 13:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.