![]() |
|
| |||
| |||
| Min trovärdig 7 år gammal laptop, Compaq Armada M700, har "problem" Det finns ett system föraren fil saknas eller är skadad: System32 \ Drivers \ pci.sys Det står på undersidan för att infoga den ursprungliga installations-cd till starta upp, det gör jag detta, men när CD laddas och i Windows seeup skärmen är det inte att ladda och startar om. Nu till problemet är och Stop motion animatör hade jag massor av program och lagrade filer oavslutade arbetet. Ca ca 60GB värt. Jag kan antingen fortsätta att försöka att använda CD eller installera windows igen. I dont vill installera om Windows (dvs jag torka av enhet) om jag skränande få denna data tillbaka! Alla surrgestions och jag skulle vara tacksam. |
|
| |||
| |||
| Bara en tanke. Se till att det finns inte en diskett eller cd införas utom disk som du använder för att starta upp från. Se också till att det inte finns någon enhet ansluten till datorn via USB-porten |
|
| |||
| |||
| Start> Kör> typ (eller kopiera och klistra in) chkdsk / r > Klicka OK Mer info http://support.microsoft.com/kb/315265 |
|
| |||
| |||
| I cant acctually få till XP, även om datorn bara har 1 skivminnesåtkomst nr inre floopy köra |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Acer Aspire just wont work! | roheel | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 20 november 2009 15:51 |
| Hörlurar brukar fungera i Höger kanal | xactly | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 11 november 2009 22:42 |
| Varför Red Faction wont Arbete Rätt om nya PC | cheesepuff | PC & Console Gaming | 16 | 5 maj 2009 20:31 |
| Min Wii fjärrkontrollen brukar fungera? | ashleiii | PC & Console Gaming | 1 | 21 november 2008 12:36 |
| Ran återvinning disken och nu windows wont start | emmajw4 | Windows-operativsystem | 3 | 16 februari 2008 13:02 |
| Thread Tools | |
| |