![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg troede, at jeg ville sende denne her som jeg dont tror sin formodes at være en virus / malware og det er knyttet til OS (XP SP2) Jeg får Windows Update-ikon i mit system bakken fortæller mig, at jeg har en opdatering, og den er klar til at blive installeret, så jeg klikker installere. Hver gang jeg tænder / genstarte min computer jeg stadig få dette fortæller mig at opdatere den. Og på den''lukket''option det spørger mig, hvis jeg ønsker at installere opdateringer igen. Jeg har også forsøgt at gøre det via Microsofts hjemmeside, men som heller ikke fungerer. Af en eller anden grund synes det ikke at ville fuldt installere den. Ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du klikker på Custom Install ville fortælle os, hvilke sikkerhed fastsætte det er.
| |||
| |||
| Den updtae kaldes: Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har en læser her
| |||
| |||
| Du får denne uges Sherlock Holmes Memorial Award og et bånd til søm over din jakke lomme. |
|
| |||
| |||
Takket stedet ..... Jeg vil bære det med stolthed, sideløbende med min Vista Sucks badge |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde denne skiderik for et stykke tid, før nok folk klaget over det. Virkelig irriteret mig ![]() Dette er den rette: RESOLUTION Du kan løse dette problem ved at følge disse trin: 1.Click Start, Skal du klikke på Løbe, Skriv cmd, og tryk derefter på ENTER. 2.At kommandoprompten skal du skrive ren% windir% \ System32 \ Msxml4.dll msxml4.old, og tryk derefter på ENTER. Note Når du trykker på ENTER, kan du få følgende fejlmeddelelse. Kan ikke finde den angivne fil. Ignorere denne meddelelse, og gå til trin 3. 3.At kommandoprompten skal du skrive exit, og tryk derefter på ENTER. 4.Visit følgende Microsoft-websted: http://www.microsoft.com/downloads/d...8-185639ba2807 5.Download og derefter installere sikkerhedsopdatering 936181.