![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ajattelin, että haluan post tämän täällä I dont ajatella sen todennäköisesti virus / haittaohjelmien ja se liittyy OS (XP SP2) Saan Windows Update-kuvake minun ilmaisinalueelta kertoo minulle, että minulla on päivitetty ja se on valmis asennettavaksi, joten napsauta Asenna. Joka kerta, kun kytket / käynnistä minun tietokone Olen edelleen saada tämä kertoo minulle päivittää sitä. Ja sen''sammuttaa''vaihtoehto se kysyy minulta, jos haluan asentaa päivityksiä uudelleen. Olen myös yrittänyt tehdä sitä kautta microsoft verkkosivuilla, mutta se ei toimi, joko. Jostain syystä se ei näytä haluavan täysin asenna se. Ideoita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Napsauttamalla Mukautettu asennus voisi kertoa meille, mitkä turvallisuuteen vahvistaa se on.
| |||
| |||
| The updtae on nimeltään: Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On lukenut tässä
| |||
| |||
| Saat tämän viikon Sherlock Holmes Memorial Award ja nauha on ommel edellä teidän takin taskuun. |
|
| |||
| |||
Kiitos paikalla ..... Aion käyttää sitä ylpeänä ohella minun Vista Sucks rintanappi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli tämä veijari jonkin aikaa ennen kuin riittävän moni valitti siitä. Todella vihainen minulle ![]() Tämä on vahvistaa: PÄÄTÖSLAUSELMAESITYS Voit ratkaista tämän ongelman seuraavasti: 1.Click AlkuNapsauttamalla Juosta, Kirjoita tekstikenttään cmd ja paina sitten ENTER-näppäintä. 2.At Kirjoita komentokehotteeseen ren% windir% \ System32 \ Msxml4.dll msxml4.old, ja paina sitten ENTER-näppäintä. Huomautus Kun painat ENTER, näyttöön saattaa tulla seuraava virhesanoma. Tiedostoa ei löydy määritelty. Ohita tämä viesti ja siirry vaiheeseen 3. 3.At Kirjoita komentokehotteeseen exit ja paina sitten ENTER-näppäintä. 4.Visit seuraavassa Microsoftin Web-sivustossa: http://www.microsoft.com/downloads/d...8-185639ba2807 5.Download ja asentamalla tietoturvapäivityksen 936181.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiireelliset Security Problem with Mozy | Maki345 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 15 | 29th Jun 2009 00:42 |
| IE8 tuli windows update - DEP & kotisivu ongelma | yellowbus | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 23. toukokuuta 2009 09:02 |
| Windows Update Problem with Mobile Broadband | ch742718 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 15th Feb 2009 14:28 |
| Ongelma, koska asentamalla automaattisen Windows Update | taffyjenks | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Aug 2008 10:45 |
| Windows Folder Security / Lock? | SirStukings | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 18. toukokuuta 2008 19:48 |
| Thread Tools | |
| |