![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trodde at jeg skulle legge dette her som jeg ikke tror det vil trolig være et virus / malware, og det er knyttet til OS (XP SP2) Jeg får Windows Update-ikonet i min systemkurven fortelle meg at jeg har en oppdatering, og den er klar til å bli installert, så jeg klikker installere. Hver gang jeg slår på / restart maskinen min jeg fortsatt få dette forteller meg å oppdatere den. Og på den''nedstengt''alternativet det spurt meg om jeg vil installere oppdateringene på nytt. Jeg har også prøvd å gjøre det gjennom Microsofts nettside, men som ikke fungerer heller. Av en eller annen grunn det ser ikke ut til å fullt installere den. Ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klikker Custom Install ville fortelle oss hvilke sikkerhet fikse det.
| |||
| |||
| Den updtae kalles: Sikkerhetsoppdatering for Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har lest her
| |||
| |||
| Du får denne uken Sherlock Holmes Memorial Award og et bånd til stitch over jakke lommen. |
|
| |||
| |||
Takk spot ..... Jeg vil bære det med stolthet, sammen min Vista suger merke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette Stikk en stund før nok folk klaget over det. Virkelig irritert meg ![]() Dette er reparasjonen: Løsning For å løse dette problemet, følger du denne fremgangsmåten: 1.Click StartKlikk Løpe, Skriv inn cmd og trykk Enter. 2.At ledeteksten skriver ren% windir% \ system32 \ msxml4.dll msxml4.old, og deretter trykker du ENTER. Merk Når du trykker ENTER, kan du motta følgende feilmelding. Finner ikke den angitte filen. Ignorer denne meldingen, og gå til trinn 3.. 3.At ledeteksten skriver du inn exit, og trykk deretter ENTER. 4.Visit følgende Microsoft-webområde: http://www.microsoft.com/downloads/d...8-185639ba2807 5.Download og deretter installere sikkerhetsoppdatering 936181.