![]() |
|
| |||
| |||
| Jag trodde att jag skulle skicka det här som jag dont tror det sannolikt att ett virus / malware och det är kopplat till OS (XP SP2) Jag Windows Update-ikonen i mitt systemfältet säger att jag har en uppdatering och det är klar att installeras, så jag klickar på installera. Varje gång jag slår på / starta om min dator jag fortfarande få detta berättade att uppdatera den. Och om''stängdes''alternativ Det frågar mig om jag vill installera uppdateringar igen. Jag har också försökt göra det genom Microsoft hemsida men det fungerar inte heller. Av någon anledning tycks det inte vara att vi vill ha fullt installera den. Idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klickar du Anpassad installation skulle berätta för oss som säkerhet fastställa det är.
| |||
| |||
| Den updtae kallas: Säkerhetsuppdatering för Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 (KB936181) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha en läsa här
| |||
| |||
| Du får den här veckan Sherlock Holmes minne och ett band att maska över din jackficka. |
|
| |||
| |||
Tack plats ..... Jag kommer att bära det med stolthet, vid sidan av mina Vista Sucks besöksbrickor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade en JÄVEL ett tag innan tillräckligt många klagomål om det. Verkligen irriterar mig ![]() Detta är den rätta: RESOLUTION Lös problemet så här: 1.Click StartKlicka på SpringaSkriv cmd och tryck på RETUR. 2.At kommandotolken skriver ren% windir% \ System32 \ Msxml4.dll msxml4.old och tryck ENTER. Obs! När du trycker på RETUR, kan du få följande felmeddelande. Det går inte att hitta filen. Ignorera det här meddelandet, och gå till steg 3. 3.At kommandot Skriv exit och tryck på RETUR. 4.Visit på följande Microsoft-webbplats: http://www.microsoft.com/downloads/d...8-185639ba2807 5.Download och sedan installera säkerhetsuppdatering 936181.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Brådskande Security Problem med Mozy | Maki345 | Virus, spionprogram och säkerhet | 15 | 29 juni 2009 00:42 |
| IE8 kom som Windows Update - DEP & hemsida problem | yellowbus | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 23 maj 2009 09:02 |
| Windows Update Problem med Mobilt Bredband | ch742718 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 15 februari 2009 14:28 |
| Problem efter installation av automatisk Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystem | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Windows-mappen Säkerhet / Lås? | SirStukings | Windows-operativsystem | 3 | 18 maj 2008 19:48 |
| Thread Tools | |
| |