![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen sen asennus palvelimeen koulun ja kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus. Mikä on paras tapa asetukset käyttäjien käytettäväksi pc. Haluan, että ne voivat saada kaikkea, mutta ei pysyvästi tehdä muutoksia. Haluan, että he voivat siirtyä tietokoneesta toiseen ja on omat jutut. Haluan saada Outlook tai Outlook Express mennä heidän kanssaan ja Office-sovelluksia ei aina asennus aiheuttaa se arvelee uuden käyttäjän. Olen nähnyt profiileita, mutta on varoitettu, että ne voivat olla hidasta. Myös nähneet kansion uudelleenohjauksen mutta eivät tiedä, jos tämä koskee, mitä minun pitää tehdä. Any pointers olla suuresti arvostaa. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, ehdotan, että saat Windows Server 2003 for Dummies kirjan ja saada käsittelyssä! Rehellisesti, että on paras investointi aiot tehdä, jos tämä on, mitä sinun pitää tehdä. Totean kuitenkin muutamia kohtia. Olet varmasti halua profiileita. Tämä on iso ei ole. Aivan liian hitaasti, koska sinulla on jo kerrottu. Kansion uudelleenohjaus on tie. Sinun täytyy saada Server 2003 asennetaan ihmisarvoista spec-palvelimen luokka kone (ei kassa kone). Jos sinulla on jo palvelin sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Sitten on edistää sitä Domain Controller ja lisätä kaikkien käyttäjien tietokoneisiin (käytössä XP Pro odotan) toimialueeseen, jotta voit hallita niitä. Määritä sitten kaikki käyttäjät ja ohjaa kaikki Omat tiedostot jne. voidaan jakaa palvelimeen. On niin monia erilaisia tapoja tehdä tätä en voi mennä läpi niitä kaikkia, mutta Ryhmäkäytäntö on todennäköisesti paras tapa edetä. Sitten saat AV, Internet-yhteys jne. lajitellaan ja olet valmis! Se ei ole helppoa todellisuudessa kuitenkin. Olen iloinen voidessani auttaa sinua paljon enemmän toteutuksessa, mitä sinun pitää tehdä, mutta on paljon enemmän tietoa. Kuten kuinka monta asiakasta on, millainen laitteisto sinulla on, mitä kokemuksia Server 2003 sinulla on, minkälainen internet-yhteys sinulla on jne. Jos on olemassa rajallinen määrä ihmisiä (alle 50) voisitte mennä Small Business Server, joka olisi paljon helpompaa, mutta rajat teitä 75 käyttäjät ja asiakkaat. Sähköpostin, ehdotan, web-pohjainen ratkaisu. VPOP3 minä mukaan on koulu, koska se on helppokäyttöinen ja se on erinomainen tuki ja on edullinen. Älä vaivaudu edes yrittää perustaa Exchange Server! Riippuen Internet-yhteys, voit käyttää Gateway-smarthost palvelin lähettää postia muille palvelimille. Lisäksi on verkko jo asennus on tarpeen, johdot, langaton jne.? Jos et ole paljon työtä! Voit myös lukea joitakin asioita Technetin. TechNet foorumit ovat erinomainen voimavara.
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta Serverguy. I'm off maanantaisin niin vain nähnyt Thread tänään. En tiedä mitä saat on koskevien kansion uudelleenohjauksen niin, että niillä on minun Docs ja kassa missä he istuvat. Kuitenkin mitä muita asetuksia voidaan tehdä silloin, kun henkilö siirtyy paikkaa. Tutor on sähköpostitilejä avulla Outlookin ja Outlook Expressin ja he tarvitsevat näitä kursseille he opettavat joten hän haluaa niitä muuttaa käyttäjän kanssa. Hän on myös media player soittolistoja, joten hän on mennä jokaisen tietokoneen asetukset. Onko tapa jakaa soittolistoja niin, että jos olen setup uusi käyttäjä voidaan todeta kansioon. Hän haluaa, että käyttäjät ovat kaikki ne käyttää, jos he muuttavat. Oletan, mistä puhun on profiileita, koska en ole varma, mitä Application Data Voin myös ohjata. Tällä hetkellä minulla on palvelimen asennusohjelma toimialueen käyttäjille ja ne ovat kirjautumiskomentosarjoina osoittaa ne omiin kansioihin. Kun he liikkuvat tietokoneet hän voi kirjautua kunnossa ja saada kansioita, mutta IE ja virasto tekee sen uutena käyttäjänä ja menee läpi asennuksen. Haluaisin päästä eroon tästä myös. Thanks for your help. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen | gideon112 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Server 2003 DNS Vikaantuessa aikana Domain Setup | mctw | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 09:24 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Windows Server 2003 | kgilmore | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 20. marraskuu 2007 13:24 |
| Thread Tools | |
| |