mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Server 2008 extern app

Reply

Thread Tools
Old 3 jun 2009, 11:36
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Server 2008 extern app

Ik probeer te gebruiken afstandsbediening app om een database applicatie genaamd IMIS dat beheert het lidmaatschap van informatie voor een non-profit organisatie. Terwijl IMIS loopt het niet laadt de juiste bibliotheek standaard en handmatig openen van de bibliotheek zal worden te veel voor onze gebruikers te hanteren. De bibliotheek bestand bevindt zich in het uitvoerbare bestand van de root-map, die verklaart waarom hij niet wordt gelanceerd door wanbetaling.

Bij het aanmaken van het. RDP-bestand te gebruiken afstandsbediening app kunt u toevoegen opdrachtregel argumenten die kunnen dit probleem oplossen als ik kon werking IMIS om de juiste bibliotheek. Weet iemand een command-line argumenten die kan mij helpen?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.