mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

\ Windows \ system32 \ config \ system mangler eller er beskadiget

Reply

Thread Tools
Old 22 December 2008, 14:34
Ny Medlem Gruppen

Hej, håber, at jeg har den rigtige tråd til dette. I dag er min computer blev taget ud af stikket, mens du arbejder i standby. Når jeg genstartet det viste mig, at Windows kunne ikke starte, fordi filen \ Windows \ system32 \ config \ system blev mangler eller er beskadiget. Så det siger jeg kan forsøge at reparere det problem ved at bruge den oprindelige opsætning cd-rom og bruger r for at starte en reparation. Men min computer er en Dell Inspiron 1300 og jeg har ingen opsving disk, kun tilbagebetaling, der er bygget ind i computeren (ved at holde Ctrl F11). Er der en rettelse til det? I dont virkelig ønsker at geninstallere mit operativsystem. kan jeg bruge en xp disk til at udbedre problemet?

Tak

Jason
Old 23 December 2008, 07:47
Donor-Gruppen

Det betyder normalt, registreringsdatabasen er blevet beskadiget.

Prøv at starte i fejlsikret tilstand (ved at trykke på F8 ved opstart), og derefter vælge "Sidst kendte fungerende konfiguration" valgmulighed.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.