mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

\ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet

Reply

Thread Tools
Old 22 Dec 2008, 14:34
New Member Group

Default \ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet

Hei, håper jeg har rett tråd for dette. Dagens datamaskinen min ble trukket ut når du er i ventemodus. Når jeg omstartet det viste meg at Windows kunne ikke starte fordi filen \ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet. Så står det at jeg kan forsøke å reparere problemet ved å bruke den originale installasjons-CD ROM og bruker R for å starte en reparasjon. Men maskinen er en Dell Inspiron 1300 og jeg har ingen utvinning disk, bare utvinning som er innebygd i datamaskinen (ved å holde Ctrl-F11). Er det en løsning på dette? Jeg dont virkelig vil installere mitt operativsystem. kan jeg bruke en XP disk å reparere problemet?

Takk

Jason
Old 23 Dec 2008, 07:47
Donor Group

Default \ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet

Dette betyr vanligvis registret er skadet.

Prøv å starte i sikkermodus (ved å trykke F8 ved oppstart), velg deretter "Siste fungerende konfigurasjon 'alternativet.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.