![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, hoppas att jag har rätt tråd för detta. Idag min dator var Unplugged samtidigt i standby. När jag rebooted det visade mig att Windows kunde inte starta eftersom filen \ windows \ system32 \ config \ system saknas eller är skadad. Så det säger att jag kan försöka att reparera problemet med hjälp av den ursprungliga installations-cd-rom och använda r att starta en reparation. Men min dator är en Dell Inspiron 1300 och jag har ingen återvinning disk, bara den återhämtning som är inbyggt i datorn (genom att hålla Ctrl-F11). Finns det en lösning på detta? I dont verkligen vill installera mitt operativsystem. kan jag använda en xp skiva för att reparera problemet? Tack Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta innebär oftast registret har blivit skadad.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| > System32 och System Volume Information SMITTAD! | maxime264 | Virus, spionprogram och säkerhet | 29 | 18 november 2009 10:24 |
| usbhub.sys förare saknas i C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers | mxmatt15 | General Software Chat | 5 | 4 november 2009 21:14 |
| Dålig bild Virus/System32 Corrupt | zookmaster | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 28 augusti 2009 12:53 |
| RIS Problem "Windows \ system32 \ config \ system" | alfred01 | Windows-operativsystem | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| Windows 98 systemfilen saknas | hehosilver | Windows-operativsystem | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Thread Tools | |
| |