![]() |
|
|
|||
|
|||
|
jeg dont virkelig ikke noget om computere, men jeg har fået en Celeron 1000Mhz mini-tårn pc kører Windows Millennium, som har
været, og jeg citerer ch> frisk installeret og lappet fra Windows Update. Software installeret ch> inkluderer freeware Antivirus, Firewall, Firefox og Open Office 2. PC ch> har USB1 havne, en Ethernet-port og lydhardware men ingen modem. for min grandaughter jeg vil gerne opdatere Windows til XP, som jeg har en Windows XP-disken for jeg bare sætte den i og køre disken? og jeg kører også en pc i hjemmet og trådløs bærbar alt på BT hjem hub Jeg har også et ekstra Netgear trådløs ADSL modem router kan jeg forbinde til ældre pc for at gøre det trådløse stedet for at købe en trådløs usb stick og info ville i høj grad tages i lol |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
du vil få brug for dig en usb stick eller et Ethernet-forbindelse til routeren, afhængigt hvor router / computer er en usb måske din eneste mulighed.
Har du XP aktiveringsnøgle? hvis så det er så let som at sætte den cd og opstart fra det sørg for, hvis du fik nogen filer om der er du nødt til at bakke dem op, Firefox, kontor mv vil gå tabt!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tak Ja, jeg har lært det fik XP aktiveringsnøgle im ikke bekymret over at miste noget så pc'en gav mig til min grandaughter så der er intet om det, der gælder for os alligevel. som for Ethernet-forbindelse til routeren? har ikke fået et fingerpeg til, hvad dine om ca LOL gør du mig den gule kabel, at jeg opretter forbindelse til bagsiden af pc'en og derefter til Netgear modem / router?
|
|
|
|||
|
|||
|
jeg dont hævder at være et geni, blot forsøger at hjælpe
Jeg sluttet min GF's router op til hendes computer ved hjælp af Ethernet-kabel og derefter en anden pc ved hjælp af den trådløse USB-forbindelse Vi tog telefonlinje kabel hele vejen op ad trappen for at oprette forbindelse til routeren kun for at blive sendt tilbage nedenunder trådløst, hvorfor jeg dont kende, men det syntes lettere på det tidspunkt og ja det gule kabel, Thats Ethernet-forbindelse, men som jeg siger ive kun oprettes én for en anden, og det virker fint for hendes
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis systemet er installeret med Windows ME og har USB1 havnene, at lyde som om den hardware kan være temmelig gammel. Hvis ja, har du måske ikke har nok ressourcer (især RAM), til at køre XP, og hvis du forsøger, dette kan gøre det meget langsomt og afvisende ........ også er du nødt til at finde nye hardware drivere til XP.
|
|||
|
|||
|
hi tak alle for den hjælp, så vidt jeg allerede havde installeret XP, før de sidste indlæg blev skrevet everythings synes bøde (berømte sidste ord) lol Jeg har installeret aol.vr også dette er wqho mine døtre isp tjenesteyderen er og earthnet kabel tilsluttet PC hvad nu gøre?
![]() Christine x |
|
|
|||
|
|||
|
AOL vr er til vista (VR = vista klar)
ret du dont behovet internet software til at køre en router, så slettes den AOL software få routeren instruktionsmanualen i vil der være en IP du har for at oprette forbindelse til via en webbrowser, noget lignende 192.168.2.2 <Thats en gætte, men ligner du derefter oprette routeren trinvis genstart computeren åbne en web-browser, og det bør automatisk forbinde
|
|||
|
|||
|
Citat:
ok, men mine grandaughter er kun 6, så jeg ville foretrække hende til kun kunne logge på AOL med moderselskabet vagt om, så hun kan bare bruge webstedet, at vi vælge for hende? heller ikke nogen manual, da min gamle router som jeg havde med AOL ikke med dem længere
|
|
|
|||
|
|||
|
ret ked af det er at få ABIT forvirrende
Først er der software, du kan bruge til at beskytte din datter dont regne med AOL for at vi kan anbefales software for dig Hvis du ikke er med AOL nu hvem er du med? hvilken router er det? model nummer osv. på router?
|
|||
|
|||
|
ok min datter Shelley som internetudbyder er AOL er hvor computeren skal gå, men lige nu sine på mit hus og im med BT internet nu med Jeg har et hjem hub til min desktop PC og min anden datter Faye kører en wirless laptop fra det . Routeren jeg har tilsluttet min grandaughter pc er en 54Mbps trådløst ADSL modem router DG834Gv3 men huske mit grandaughter skrivebordet har ingen modem i den. Håber, at dette gør det klarere
|