vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows-päivityksen

Reply

Thread Tools
Old 19 helmikuu 2008, 02:34
Rahoittajien ryhmän

Default Windows-päivityksen

i dont oikeastaan ole mitään tietokoneita mutta olen saanut Celeron 1000Mhz mini-torni PC Windows Millennium, joka on
ollut ja lainaan
ch> juuri asennettu ja patched Windows-päivitys. Ohjelmistot
asennettu
ch> sisältää ilmainen Antivirus-, palomuuri-, Firefox-ja Open Office 2.
PC
ch> on USB1 satamissa, Ethernet-portti ja äänen laitteisto, mutta ei modeemina.
minun grandaughter Haluaisin päivittää ikkunat xp jossa minulla on windows xp levyn do i juuri se ja suorittaa levyn? ja olen myös käynnistää tietokone kotona ja langattoman kannettavan tietokoneen kaikki bt kotiin keskuslentoaseman i on myös varaosien Netgear langaton adsl-modeemi reitittimen voitaisiin i muodostaa yhteyden older kpl, jotta se langaton sijaan ostaa langaton USB-muistin ja info olisi suurta toteutettu lol
Old 19 helmikuu 2008, 04:13
Rahoittajien ryhmän

aiot on sinulle USB-muistin tai ethernet-yhteyden reitittimeen mukaan, jos reitittimen / tietokoneen USB ehkä ainoa vaihtoehto.

sinulla on XP aktivoiminen avain? jos se on yhtä helppoa kuin laskemisesta CD-ja käynnistetään se

Varmista, että jos teillä kuvaa ei sinun pitää tukea niitä, Firefox-, toimisto jne. katoavat!

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 helmikuu 2008, 04:38
Rahoittajien ryhmän

kiitos kyllä Minulla on saanut XP: n aktivoiminen avain im ole huolissani menettämättä mitään kuin pc oli antaa minun grandaughter joten ei ole mitään siitä, että koskee meitä joka tapauksessa. kuin Ethernet-yhteyden reitittimeen? käytössä ei ole aavistustakaan, mitä teidän noin LOL pidätte minua keltainen kaapeli-että i muodostaa yhteyden takana tietokoneeseen ja sieltä suoraan Netgear modeemi / reititin?
Old 19 helmikuu 2008, 04:59
Rahoittajien ryhmän

i dont väittää olevansa nero vain yrittävät auttaa

i kytketty minun GF: n router jopa hänen tietokoneeseen käyttäen ethernet-kaapeli ja sen jälkeen toinen tietokone avulla langaton usb-yhteys

teimme puhelin kaapeli aina yläkerrassa muodostaa yhteyden reitittimeen vain se voidaan lähettää takaisin alakertaan langattomasti, miksi i dont tiedä, mutta se näytti helpompi tuolloin

ja kyllä keltainen kaapeli, thats on ethernet-yhteys,

mutta kuten sanoin ive vain perustaa yhden toisen ja se toimii sakko hänen

Old 19 helmikuu 2008, 05:09
Rahoittajien ryhmän

Jos järjestelmä on asennettu Windows ME ja on USB1 satamissa, joka kuulostaa aivan kuin laitteisto voi olla melko vanhoja. Jos näin on, sinulla ei ehkä ole tarpeeksi resursseja (erityisesti RAM), joka kestää XP ja jos yrität, tämä voi tehdä asiat hyvin hitaasti ja tavoittamattomalta ........ myös sinun täytyy löytää uusia laitteita ohjaimet XP.

Kaappari jäljennös Everest Home ja raportoimaan kanssa järjestelmän tiedot, voimme neuvoa sinua paremmin.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 helmikuu 2008, 08:56
Rahoittajien ryhmän

hi ansiosta kaikkia avulla tähän mennessä olin jo asennettu xp ennen viimeinen viesti oli kirjoitettu everythings näyttää sakko (kuuluisa viimeinen sana) lol Olen asentanut aol.vr myös tämä on wqho tyttäreni isp tarjoaja ja earthnet kaapeli kytketty kpl nyt mitä tehdä?

christine x
Old 19 helmikuu 2008, 09:17
Rahoittajien ryhmän

AOL vr on näköala (vr = vista ready)

aivan dont tarvitse Internet-ohjelmien suorittamisen reititin niin poisti AOL ohjelmisto

saada reitittimen ohjekirja

siellä on IP olet muodostaa yhteyden kautta web-selaimella, vaikkapa 192.168.2.2 <thats arvata mutta näyttää

sitten perustettu reitittimen askel askeleelta

käynnistä tietokone uudelleen

avata Web-selaimen, ja se olisi automaattisesti yhteyden

Old 19 helmikuu 2008, 09:25
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by mrdaveyk View Post
AOL vr on näköala (vr = vista ready)

aivan dont tarvitse Internet-ohjelmien suorittamisen reititin niin poisti AOL ohjelmisto

saada reitittimen ohjekirja

siellä on IP olet muodostaa yhteyden kautta web-selaimella, vaikkapa 192.168.2.2 <thats arvata mutta näyttää

sitten perustettu reitittimen askel askeleelta

käynnistä tietokone uudelleen

avata Web-selaimen, ja se olisi automaattisesti yhteyden

ok, mutta minun grandaughter on vain 6 niin haluaisin mieluummin häntä vain pystyä allekirjoittamaan AOL: n emoyhtiön kanssa vartiossa, jotta hän voi vain käyttää sivustojen että haemme hänen? Myös manuaalinen sen vanhan reitittimen i oli AOL: n kanssa eikä niitä enää
Old 19 helmikuu 2008, 09:46
Rahoittajien ryhmän

oikeus pahoillani tämän saa ABIT sekava

ensinnäkin siellä on ohjelma, jonka avulla voit suojata tyttäresi dont luottaa AOL että voimme suositella ohjelmisto sinulle

jos et ole AOL: n kanssa nyt kuka olet?

mitä reititin on? mallinumerollaan yms. reitittimessä?

Old 19 helmikuu 2008, 09:55
Rahoittajien ryhmän

ok tyttäreni Shelley, jotka Internet-palveluntarjoaja on AOL on silloin, kun tietokone on käynnissä, mutta juuri nyt sen kotonani ja im kanssa BT Internet nyt olen kotona keskus työpöydälle kpl ja toinen tytär Fayen käynnistetään wirless kannettava tietokone siitä . Reitittimen i on kytketty minun grandaughter pc on 54Mbps langaton ADSL-modeemi, reititin DG834Gv3 mutta muistakaa minun grandaughter työpöydällä ei ole modeemi siihen. Toivon tämän vuoksi on selkeämpi
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.