mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Update

Reply

Thread Tools
Old 19 februari 2008, 02:34
Donor Groep

Default Windows Update

i dont geen echt iets over computers, maar ik heb gekregen een Celeron 1000Mhz mini-tower pc met Windows Millennium die
geweest en ik citeer
ch> vers geïnstalleerd en patch via Windows Update. Software
geïnstalleerd
ch> bevat freeware Antivirus, Firewall, Firefox en Open Office 2.
PC
ch> heeft USB1 poorten, een ethernet-poort en een goed hardware, maar geen modem.
voor mijn grandaughter Ik wil om de ramen te xp die ik heb een windows xp disc kan ik doe hem aan en start de disc? en ik ook een PC thuis en draadloze laptop allen op bt home hub Ik heb ook een reserve-Netgear draadloze adsl modem-router kan ik verbinding maken met de oudere pc te maken van draadloze in plaats van het kopen van een draadloze USB-stick en info zou genomen lol
Old 19 februari 2008, 04:13
Donor Groep

Default Windows Update

u gaat moet je een usb-stick of een Ethernet-verbinding met de router, afhankelijk van waar de router / computer is een usb misschien uw enige optie.

heb je de XP activering sleutel? zo ja, het is net zo eenvoudig als het om de CD en het opstarten van het

Zorg ervoor dat als je alle bestanden er op je nodig hebt om een back-up, firefox, kantoor, enz. zullen verloren gaan!

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 februari 2008, 04:38
Donor Groep

Default Windows Update

dank je ja ik heb de heb de XP activeringssleutel im niet bezorgd over het verlies van iets als de pc gaf mij voor mijn grandaughter dus er is niets er op dat geldt voor ons toch. als voor de ethernet-verbinding met de router? heb niet een idee om wat je op ongeveer LOL heb je me de gele kabel die ik verbinding met de achterkant van de computer en vervolgens op de Netgear modem / router?
Old 19 februari 2008, 04:59
Donor Groep

Default Windows Update

i dont aanspraak op een genie alleen proberen te helpen

i aangesloten mijn GF de router in te stellen naar haar computer met behulp van de Ethernet-kabel en vervolgens een tweede pc met behulp van de draadloze USB-verbinding

hebben we de telefoonlijn kabel helemaal naar boven om verbinding te maken met de router alleen voor te worden teruggestuurd naar beneden draadloos, waarom i dont know maar het leek eenvoudiger op het moment

en ja de gele kabel, thats de Ethernet-verbinding,

maar zoals ik zeg ive uitsluitend opgericht een voor iemand anders, en deze werkt goed voor haar

Old 19 februari 2008, 05:09
Donor Groep

Default Windows Update

Als het systeem is geïnstalleerd met Windows ME en heeft USB1 havens, dat klinkt alsof de hardware kan worden heel oud. Zo ja, hebt u mogelijk niet genoeg middelen (vooral RAM), XP te draaien en als je probeert, kan dit doen dingen erg traag en niet-reagerende ........ Ook moet je op zoek naar nieuwe hardware drivers voor XP.

Neem een kopie van Everest Home en verslag uitbrengen met het systeem specs, dan kunnen wij u adviseren beter.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 februari 2008, 08:56
Donor Groep

Default Windows Update

hallo iedereen bedankt voor de hulp tot nu toe had ik al geinstalleerd xp vóór het laatste bericht werd geschreven everythings lijkt geldboete (beroemde laatste woord) lol Ik heb aol.vr ook als dit is wqho mijn dochters isp provider is en de earthnet kabel aangesloten op st wat nu doen?

Christine x
Old 19 februari 2008, 09:17
Donor Groep

Default Windows Update

AOL vr is voor Vista (VR = vista ready)

recht you dont behoefte internet software voor het uitvoeren van een router dus geschrapt van de AOL-software

krijgt de router handleiding

er zal een IP je hebt om verbinding te maken via een web browser, iets als 192.168.2.2 <thats een gok, maar lijkt

u dan het instellen van de router stap voor stap

start de computer opnieuw op

Open een webbrowser en moet automatisch verbinding

Old 19 februari 2008, 09:25
Donor Groep

Default Windows Update

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrdaveyk View Post
AOL vr is voor Vista (VR = vista ready)

recht you dont behoefte internet software voor het uitvoeren van een router dus geschrapt van de AOL-software

krijgt de router handleiding

er zal een IP je hebt om verbinding te maken via een web browser, iets als 192.168.2.2 <thats een gok, maar lijkt

u dan het instellen van de router stap voor stap

start de computer opnieuw op

Open een webbrowser en moet automatisch verbinding

ok maar mijn grandaughter is slechts 6, dus ik zou de voorkeur geven aan haar om alleen te kunnen tekenen bij AOL met ouder bewaker op, zodat ze kunnen gewoon gebruik maken van de site die we kiezen voor haar? ook geen handleiding als mijn oude router had ik met AOL niet met hen meer
Old 19 februari 2008, 09:46
Donor Groep

Default Windows Update

recht sorry dit is getting abit verwarrend

Ten eerste is er software die u kunt gebruiken voor het beschermen van uw dochter dont rekenen op AOL voor dat we kunnen aanbevolen software voor u

als je niet met AOL nu wie bent u over?

welke router is het? typenummer etc op de router?

Old 19 februari 2008, 09:55
Donor Groep

Default Windows Update

ok mijn dochter Shelley die ISP AOL is waar de computer zal gaan, maar nu zijn bij mij thuis en chatten met BT Internet heb ik nu met een huis-hub voor mijn desktop pc en mijn andere dochter Faye loopt een wirless laptop van het . De router heb ik aangesloten op mijn PC grandaughter is een 54Mbps draadloze adsl modem-router DG834Gv3 maar onthoud mijn grandaughter bureaublad heeft geen modem in. Hoop dat maakt het duidelijker
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Vista Won't Update Bubba Virus, spyware & Security 56 30 mei 2009 14:16
Windows Vista niet bijwerken gamiseta Windows besturingssystemen 6 De 4 februari 2009 11:44
Windows Update rbscooby Windows besturingssystemen 3 24 apr 2008 13:06
Windows Update niet werkt? christine154 Windows besturingssystemen 4 11 mrt 2008 09:14
Vista Windows Update Shocker Windows besturingssystemen 1 13 Jan 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.