![]() |
|
| |||
| |||
| jeg dont virkelig ikke noe om datamaskiner, men jeg har fått en Celeron 1000Mhz mini-tower PC som kjører Windows Millennium som har vært og i Sitat ch> nylig installert og oppdatert fra Windows Update. Programvare installert ch> inkluderer frivareverktøyet Antivirus, brannmur, Firefox og Open Office 2. PC ch> har USB1 porter, en Ethernet-port og lyd hardware men ingen modem. for min grandaughter jeg ønsker å oppdatere Windows til xp som jeg har en Windows XP-platen for får jeg bare sette den i og kjøre platen? og jeg også kjøre en PC hjemme og trådløs laptop alle på bt hjemme hub i tillegg ha en reserve NETGEAR trådløst ADSL modem router kan jeg koble til eldre pc for å gjøre det trådløse i stedet for å kjøpe en trådløs USB-pinne, og info vil sterkt tatt i lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du kommer til å trenge deg en USB-pinne eller en Ethernet-tilkobling til ruter, avhengig hvor router / maskin er en usb kanskje ditt eneste alternativ. har du fikk XP aktivisering nøkkel? Hvis så det er like enkelt som å sette CD og oppstart fra det sørg for at hvis du har noen filer på det du trenger for å sikkerhetskopiere dem, Firefox, kontor osv. vil gå tapt!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| takker ja jeg har fått de fikk XP aktivisering nøkkel im ikke bekymret for å miste noe som pc ga meg for min grandaughter så det er ingenting på det som gjelder for oss uansett. som for Ethernet-tilkobling til ruteren? har ikke fått en ledetråd til hva dine på om LOL har dere meg den gule kabelen som jeg koble til baksiden av PCen og deretter til NETGEAR modem / router? |
|
| |||
| |||
| jeg dont hevder å være et geni prøver bare å hjelpe Jeg koblet min GF's ruter opp til datamaskinen ved hjelp av Ethernet-kabelen, og deretter enda en PC ved hjelp av den trådløse USB-tilkobling Vi tok telefonlinje kabel hele veien opp til å koble til ruteren bare for å bli sendt tilbake ned trådløst, hvorfor jeg dont vite, men det virket enklere den gang og ja den gule kabelen, dvs Ethernet-tilkobling, Men som jeg sier Ive bare sette opp en for noen andre, og det fungerer greit for henne
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis systemet er installert med Windows ME og har USB1 portene, det høres ut som om maskinvaren kan være ganske gammel. I så fall har du kanskje ikke nok ressurser (spesielt RAM) for å kjøre XP, og hvis du prøver, kan dette gjøre det svært langsom og reagere ........ også må du finne ny maskinvare-drivere for XP.
| |||
| |||
| hi takket alle for hjelpen så langt hadde jeg allerede installert XP før det siste innlegget ble skrevet everythings virker fine (berømte siste ord) lol Jeg har installert aol.vr også dette er wqho mine døtre isp leverandøren og earthnet-kabelen koblet til PC nå hva? ![]() Christine x |
|
| |||
| |||
| AOL vr er for vista (VR = vista klar) høyre du ikke trenger Internett-programvare for å kjøre en ruter så slettet AOLs programvare få ruteren bruksanvisningen der vil være en IP, må du koble til via en nettleser, noe som 192.168.2.2 <dvs en gjetning men ligner deretter konfigurere ruteren trinnvis start datamaskinen på nytt åpne opp en nettleser og det bør automatisk koble
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
ok, men mine grandaughter er kun 6 så jeg ønsker henne bare kunne logge på AOL med overordnet vakt på slik at hun kan bruke nettstedet som vi henter for henne? dessuten ingen manuell som min gamle ruteren jeg hadde med AOL ikke med dem lenger |
|
| |||
| |||
| høyre beklager dette blir abit forvirrende Først er det programvare du kan bruke for å beskytte datteren dont stole på AOL for at vi kan anbefalt programvare du hvis du ikke er med AOL nå hvem er du med? hva router er det? modellnummeret etc på ruteren?
|
| |||
| |||
| ok datteren min shelley som ISP er AOL er hvor maskinen skal gå, men akkurat nå sitt til huset mitt og im med bt internett nå med Jeg har en hjemmelaget knutepunkt for min stasjonære PC og min andre datter Faye driver Wirless laptop fra den . Ruteren har jeg koblet til min grandaughter pc er 54mbps trådløst ADSL modem router DG834Gv3 men husker grandaughter skrivebordet har ingen modem i den. Håper dette gjør det klarere |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 56 | 30 mai 2009 14:16 |
| Windows Vista Will Not Update | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 feb 2009 11:44 |
| Windows Update | rbscooby | Windows-operativsystemer | 3 | 24 april 2008 13:06 |
| Windows Update ikke fungerer? | christine154 | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mars 2008 09:14 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |