mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Update

Reply

Thread Tools
Old 24 apr 2008, 09:31
Lid Fractie

Default Windows Update

Gewoon proberen om te zien of kan ik mijn windows update (de voorbereiding van service pack 3) en nu krijg ik deze foutmelding:

[Fout nummer: 0x80072EFD]
De website heeft een probleem en kan niet de pagina die u probeert te bekijken. De opties hieronder kunnen u helpen bij het oplossen van het probleem. Voor zelf-hulp opties: Voor bijgestaan ondersteuning opties: Lees meer over de stappen die u kunt nemen om dit probleem te verhelpen (fout nummer 0x80072EFD) jezelf.

Weet iemand hoe dit op te lossen.

(kan alleen Microsoft laat een computer op een netwerk-update op een moment, zoals ik nu met een andere bijwerking zelf?)
Old 24 apr 2008, 09:46
Moderator Groep

Default Windows Update

Een paar oplossingen hier> http://support.microsoft.com/?kbid=836941 # kb1

Probeer het uitschakelen van de firewall bij het gebruik van de site. Of het cachegeheugen en temp. bestanden vooraf.

Old 24 apr 2008, 12:11
Lid Fractie

Default Windows Update

God had nooit gedacht dat het de firewall, het werkte toen was, dus i dont know, thanks again
Old 24 apr 2008, 13:06
Moderator Groep

Default Windows Update

Blij dat het werkte!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.