![]() |
|
| |||
| |||
| Bare blitt prøver å se om jeg kan få min Windows Update (forbereder Service Pack 3), og nå får jeg denne feilmeldingen: [Feil nummer: 0x80072EFD] Nettstedet har et problem og kan ikke vise siden du prøver å vise. Alternativene nedenfor kan hjelpe deg å løse problemet. For selvhjelps-alternativer: For assistert støtte alternativer:
Vet noen hvordan du kan løse dette. (kunne microsoft bare la en datamaskin i et nettverk oppdatering om gangen, som i øyeblikket har en annen oppdatere den selv?) |
|
| |||
| |||
| Noen løsninger her> http://support.microsoft.com/?kbid=836941 # kb1 Prøv å slå av brannmuren når du bruker nettstedet. Eller tømmer du hurtigbufferen og temp. filer på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Gud aldri trodde det å være brannmuren, dets arbeidet før da det ble opp, så jeg dont vite, takk igjen |
|
| |||
| |||
| Glad det fungerte! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 56 | 30 mai 2009 14:16 |
| Windows Vista Will Not Update | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 feb 2009 11:44 |
| Windows Update ikke fungerer? | christine154 | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mars 2008 09:14 |
| Windows Update | christine154 | Windows-operativsystemer | 45 | 28 februar 2008 05:45 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |