![]() |
|
| |||
| |||
| Precis har försökt att se om jag kan få min Windows Update (förbereda för Service Pack 3) och nu får jag detta felmeddelande: [Felnummer: 0x80072EFD] Webbplatsen har stött på ett problem och kan inte visa den sida du försöker visa. Alternativen nedan kan hjälpa dig att lösa problemet. För självhjälpsorganisationer alternativ: För biträdas stödja alternativ:
Finns det någon som vet hur man löser detta. (kan Microsoft bara låta en dator i ett nätverk uppdatering på en gång, som jag för närvarande med en uppdatering av det själv?) |
|
| |||
| |||
| Några lösningar här> http://support.microsoft.com/?kbid=836941 # KB1 Prova att stänga av din brandvägg när du använder webbplatsen. Eller rensa cacheminnet och temp. filer i förväg. |
|
| |||
| |||
| Gud trodde inte att det är brandväggen, dess arbetat innan när det var upp, så jag vet inte, tack igen |
|
| |||
| |||
| Kul att det fungerade! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Vista Kan inte uppdatera | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 56 | 30 maj 2009 14:16 |
| Windows Vista Kan inte uppdatera | gamiseta | Windows-operativsystem | 6 | 4 februari 2009 11:44 |
| Windows update fungerar inte? | christine154 | Windows-operativsystem | 4 | 11 mars 2008 09:14 |
| Windows update | christine154 | Windows-operativsystem | 45 | 28 februari 2008 05:45 |
| Vista Windows Update | Slätterna | Windows-operativsystem | 1 | 13 januari 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |