![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg går til at installere MSN Live den nyeste version, og jeg får denne forsigtighed popup. En kritisk opdatering er nødvendig. At fortsætte denne installation, skal du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere. I'm just wondering, hvor jeg kan hente denne opdatering uden at køre automatiske opdateringer. Tak, ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha! Desværre dem, der vælger ikke at jævnligt opdatere deres software fik en temmelig ubehagelig overraskelse, når de forsøger at installere en af de nyeste versioner af Windows Live Messenger. Hvis du ikke har din computer sat til automatiske opdateringer, kan du blive en af de ulykkelige sjæle, der får beskeden "Du skal installere den kritiske opdatering" Windows Update Agent 5.8.02469 ", når de forsøger at installere Windows Live Messenger. Og at dømme fra størrelsen af forum anmodninger og hektisk spørgsmål ved talrige svar fora, du er bestemt ikke alene. Så hvor i verden er denne undvigende Windows Update Agent 5.802469?
Da det kan virke lidt indgribende for nogle og lige ligefrem irriterende for andre, mange mennesker vælger at slå den automatiske opdateringsfunktion på deres computer uanset grunden hertil. Nyere versioner af Microsoft Windows, herunder Windows ME, 98, 2000, XP og Vista har alle denne automatiske opdateringsfunktion inkluderet. Det er vigtigt for dig at holde computeren opdateret fordi Microsoft spørgsmål patches og opdateringer til sikkerhedsspørgsmål på regelmæssig basis. Hvis du vælger at manuelt opdatere, skal du besøge Microsoft Update på regelmæssig basis. Du kan vælge, hvilke opdateringer du vil installere, men de kritiske opdateringer er dem, du bør være mest bekymret for. Siden opdateringer plaster gabende huller i Microsoft Windows, skal du ikke blive overrasket over at opdage, at du pludselig et offer for en virus, trojanske, orm eller en anden sådan nastiness hvis du vælger ikke at sørge for, at din software er opdateret. Du kan undre sig over, hvordan du er blevet ofre for sådanne ting, når du ikke har gjort i den traditionelle "forkerte" ting (såsom åbning ukendte vedhæftede filer eller henter ulovlig software), der normalt forårsager disse problemer. Kort sagt, du kan have forsømt at holde din Windows-software opdateret, og en person kan have udnyttet en af de kendte sikkerhedshuller i softwaren. Det er også højst sandsynligt grunden til du ikke kan finde Windows Update Agent 5.8.02469. Nu, at du forstår vigtigheden af at opdatere din Windows-software, hvis du ikke har din computer sat til automatisk opdatering, kan du jævnligt kontrollere for opdateringer ved at gå til Windows Update - dit operativsystem vil blive opdaget automatisk. Du kan derefter scanne computeren for opdateringer, og resultaterne vil returnere eventuelle kritiske og / eller sikkerhedsopdateringer dit system kan kræve. Vælg den kritiske opdateringer og eventuelle anbefalede opdateringer kan du ønsker, og derefter vælge 'Installer'. For dem, der mangler den undvigende Windows Update Agent 5.8.02469, du vil sikkert finde det gemmer sig her. Så hvor i verden var Windows Update Agent 5.8.02469? Måske var det gemmer sig ret under din næse hele tiden. Mange af vores edb-problemer kan løses ved at tage sig til at udføre lidt vedligeholdelse og pleje på en regelmæssig basis. Så næste gang du forsøger at installere et nyt program, og få en irriterende fejlmeddelelse, kan det lige være, at du ikke har været så flittig om at holde din software nuværende som du burde have været. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Pyt med det, jeg hentede LIVE ud af Microsofts websted, og det virker nu:) For i det sidste jeg har opdateret, og det har rodet op min computer eller så nogle folk fortæller mig, det har |
|
| |||
| |||
| Så jeg har geninstalleret Windows XP Home, men nu er jeg goto installere Windows Live, og jeg får den samme fejl, og jeg kan ikke finde nogen, hvor du henter, hvad der står for at hente den. Når jeg goto opdateringerne side det kommer op med noget om den side kan ikke vises. Jeg er ikke sikker på hvorfor, jeg har ActiveX ting man ønsker osv. Enhver hjælp er meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| kan man ikke, hvor jeg kan få denne fejl |
|
| |||
| |||
| Køb Windows. |
|
| |||
| |||
| at så ikke hjælpe cos du ikke har sed, hvordan og hvor kan man hente denne opdatering agat 5.8.02469 |
|
| |||
| |||
| Gå til Microsoft Update-webstedet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
!!Hvad messenger behov er opdaterede Windows installere programmet. som Windows Update installerer automatisk for dig (før kontrol hvis din ægte), og hvis det gør ikke arbejde <info removed> <<Vi støtter ikke disse aktiviteter her. Alvorligt, har du ingen grund til at slå automatiske opdateringer off ... bare sæt den til download men dont installere, så du manuelt installere (højreklik på den gule skjold ved uret) alt undtagen noget med WGA i titlen ... garanti thatll gøre dit liv nemmere ... og sikrere. Hope this helps |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 Beta Out. Klar til Download Now! | serverguy | Windows-operativsystemer | 53 | 17 marts 2009 09:24 |
| Windows Update | rbscooby | Windows-operativsystemer | 3 | 24th Apr 2008 13:06 |
| Windows Update | christine154 | Windows-operativsystemer | 45 | 28 februar 2008 05:45 |
| Hjælp! - Win32/agent Trojan | mumskiii | Virus, Spyware & Sikkerhed | 25 | 28 januar 2008 09:06 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |