![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on Windows XP Professional Service Pack 2, ja i mene asentaa MSN Live uusimman version ja saan tämän varoen popup.
Kriittinen päivitys on tarpeen. Jos haluat jatkaa tämän asennuksen, sinun on asennettava Windows Update Agentin 5.8.02469 tai myöhemmin. Olen vain ihmettelevät, jossa i voi ladata tämän päivityksen ilman automaattisia päivityksiä. Kiitos, ![]() ![]()
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ha! Valitettavasti ne, jotka eivät halua säännöllisesti päivittää ohjelmisto sai hieman ilkeä yllätys, kun yrität asentaa yksi uusimmat versiot Windows Live Messenger. Jos sinulla ei ole tietokonetta määrittää Automaattiset päivitykset, voit olla yksi valitettava sielunsa kenelle viesti "Sinun täytyy asentaa tärkeän päivityksen Windows Update Agentin 5.8.02469", kun yrität asentaa Windows Live Messenger. Ja päätellen määrä foorumi pyytää ja hätääntynyt kysymyksiin lukuisia vastaus foorumeilla, olet varmasti ole yksin. siis missä päin maailmaa on tämän vaikeasti Windows Update Agent 5.802469?
Koska se voi vaikuttaa hieman tungetteleva joidenkin ja juuri suorastaan ärsyttävät muille, monet jättäytyä pois automaattinen päivitys-toiminto heidän tietokone mistä syystä tahansa. Viimeaikaiset versiot Microsoft Windows, mukaan lukien Windows ME, 98, 2000, XP ja Vista kaikki on tämä automaattinen päivitys-toiminto sisältyy. On tärkeää, että voit pitää tietokoneesi ajan tasalle, koska Microsoft tiedotteet korjaustiedostot ja päivitykset turvallisuuden kysymyksiä säännöllisesti. Jos valitset manuaalisesti päivittää, varmista, että käymällä Microsoft Update-sivustosta säännöllisesti. Voit valita, mitkä päivitykset haluat asentaa, mutta tärkeitä päivityksiä, jotka sinun pitäisi eniten huolestunut. Koska päivitykset korjaustiedosto ammottava reikiä Microsoft Windows, ei olla hämmästyneitä siitä, että olet yhtäkkiä uhri virus, troijalainen, mato tai jokin muu tällainen nastiness jos et halua varmistaa, että ohjelmisto on päivitetty. Saatat ihmetellä, miten olette joutuneet muun muassa silloin, kun et ole tehnyt, että perinteisen "väärää" asiat (kuten avaamisesta tuntemattomia liitetiedostoja tai lataamalla laiton ohjelmisto), joka normaalisti aiheuttaa näitä ongelmia. Yksinkertaisesti sanottuna, sinun on ehkä laiminlyöty pitää Windows-ohjelmisto päivitetään, ja joku voi olla hyväksi yksi tiedossa turvallisuus haavoittuvuuksia ohjelmistoa. On myös todennäköisin syy et löydä Windows Update Agent 5.8.02469. Nyt, että ymmärrät, miten tärkeää päivityksen Windows-ohjelmisto, jos sinulla ei ole tietokonetta asettaa automaattisen päivittämisen, voit säännöllisesti tarkistaa päivitykset menemällä windows update - käyttöjärjestelmän huomioidaan automaattisesti. Voit sitten skannata tietokoneesi päivityksiä ja tulokset palaa kriittisiä ja / tai tietoturvapäivitykset järjestelmä voi vaatia. Valitse kriittiset päivitykset ja kaikki suositellut päivitykset sinun ja valitse "Asenna". Niille, jotka puuttuvat vaikeasti Windows Update Agent 5.8.02469, luultavasti on piiloutunut tänne. Joten, missä päin maailmaa oli Windows Update Agent 5.8.02469? Ehkä se oli piileskellyt oikeutta teidän nenästä koko ajan. Monet tietokoneen kysymykset voidaan ratkaista huolehtimalla suorittaa vähän ylläpitoa ja hoitoa ja säännöllisesti. Joten seuraavan kerran yrität asentaa uusi ohjelma ja saada ärsyttävää virhesanoman, se saattaa vain olla, että et ole ollut niin ahkera noin pitämällä ohjelmiston nykyinen kuten olisi pitänyt. My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Unohda, i ladata LIVE pois Microsoftin verkkosivuilla, ja se toimii nyt:)
, Koska aiemmin minulla on päivitetty, ja se on sekaisin minun tietokone tai niin jotkut ihmiset kertoa minulle, se on
|
|
|
|||
|
|||
|
Joten olen asentanut Windows XP Home, mutta nyt i goto asentaa Windows Live ja saan saman virheen, ja i ei löydä mitään, jos haluat ladata mitä se sanoo ladata. Kun i goto päivitykset sivulle, jonka se tekee jotain sivua ei voi näyttää. En ole varma, miksi olen ActiveX asia se haluaa jne.
Kaikki apu olisi paljon arvoa. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Voiko joku ei, mistä voi saada tämän virheen
|
|
|
|||
|
|||
|
Osta Windows.
|
|
|
|||
|
|||
|
että ei auta cos et ole sed, miten ja missä ladata tämän päivityksen Agate 5.8.02469
|
|
|
|||
|
|||
|
Siirry Microsoft Update-sivustosta.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
!Mitä messenger tarpeet on päivitetty Windows asentaa ohjelman. johon Windows päivitys asentuu automaattisesti (ennen tarkkailun jos aitoa) ja jos se doesnt työtä <info removed> <<Emme tue näitä toimia täällä. Vakavasti, sinulla ei ole mitään syytä muuttaa automaattiset päivitykset pois päältä ... vain asettaa sen ladata mutta dont asentaa, ja manuaalisesti asentaa (oikea klikkaa keltainen kilpi, jonka kello) kaiken muun paitsi mitään WGA vuonna otsikko ... taata thatll helpottamaan elämääsi ... ja turvallisemmaksi. Hope this helps
|