mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Reply

Thread Tools
Old 25 december 2007, 19:54
Lid Fractie

Ik heb Windows XP Professional Service Pack 2, en ik ga naar MSN Live de nieuwste versie en ik krijg dit voorzichtigheid popup.

Een kritische update nodig is. Om deze installatie, die u nodig hebt voor het installeren van Windows Update Agent 5.8.02469 of later.

I'm just me af waar kan ik deze update downloaden zonder automatische updates.

Bedankt,
Old 26 december 2007, 06:57
Administrator Group

Ha! Helaas, degenen die ervoor kiezen om regelmatig updaten hun software heb een nogal onaangename verrassing toen probeert te installeren, een van de meest recente versies van Windows Live Messenger. Als u niet over uw computer is ingesteld voor automatische updates, je kan een van de ongelukkige zielen die krijgt het bericht "U moet de essentiële update voor Windows Update Agent 5.8.02469" wanneer wordt geprobeerd om de installatie van Windows Live Messenger. En afgaande op het bedrag van het forum aanvragen en Frantic vragen antwoord op tal van forums, u bent zeker niet alleen. Dus waar in de wereld is dit ongrijpbare Windows Update Agent 5.802469?

Omdat het kan lijken een beetje opdringerig en slechts voor enkele ronduit vervelend voor anderen, veel mensen kiezen voor uitschakelen van de automatische update-functie op hun computer om wat voor redenen. Recente versies van Microsoft Windows, inclusief Windows ME, 98, 2000, XP en Vista hebben deze automatische update functie inbegrepen. Het is belangrijk voor u om uw computer bijgewerkt omdat Microsoft kwesties patches en updates voor veiligheid op regelmatige basis. Als u kiest voor handmatig bijwerken, moet u naar de Microsoft Update-site op regelmatige basis. U kunt kiezen welke updates u wilt installeren, maar de essentiële updates zijn die u het meest bezorgd over.

Sinds patch updates gapende gaten in Microsoft Windows, wees niet verbaasd als u dat u plotseling een slachtoffer van een virus, Trojaans paard, worm of andere dergelijke nastiness als u ervoor kiezen om ervoor te zorgen dat uw software is bijgewerkt. Kun je je afvragen hoe je het slachtoffer zijn van zulke dingen als je nog niet hebben gedaan van de traditionele 'foute' dingen (zoals het openen van onbekende bijlagen of downloaden van illegale software), die normaliter oorzaak van deze problemen. Simpel gezegd, u hebt veronachtzaamd om uw Windows-software bijgewerkt en iemand kan hebben benut een van de bekende beveiligingsproblemen in de software. Het is ook waarschijnlijk de reden dat je niet kunt vinden van Windows Update Agent 5.8.02469.

Nu dat je begrijpt het belang van het bijwerken van uw Windows-software, als u niet op uw computer is ingesteld voor automatisch bijwerken, kunt u regelmatig controleren op updates door naar Windows Update - uw besturingssysteem wordt automatisch gedetecteerd. U kunt dan uw computer voor updates en de resultaten zullen retourneren kritische en / of beveiligingsupdates uw systeem kan eisen. Kies de essentiële updates en alle aanbevolen updates kunt u en dan selecteert u 'Installeren'. Voor degenen die ontbreekt, wordt het ongrijpbaar Windows Update Agent 5.8.02469, zal je waarschijnlijk vinden verbergen hier.

Dus, waar in de wereld van Windows Update Agent 5.8.02469? Misschien was het verbergen recht onder je neus de hele tijd. Veel van onze computer problemen kunnen worden opgelost door de zorg voor het uitvoeren van een klein onderhoud en de verzorging op een regelmatige basis. Dus de volgende keer dat u probeert te installeren van een nieuw software programma en krijgt een vervelende foutmelding, kan gewoon zijn dat je niet zo ijverig over het houden van uw huidige software zoals u had moeten zijn.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 december 2007, 07:20
Lid Fractie

nevermind, ik gedownload LIVE off van Microsoft-website en het werkt nu:)

Want in het verleden heb ik bijgewerkt en is messed up van mijn computer of zo sommige mensen me vertellen heeft
Old 7 januari 2008, 20:18
Nieuw Lid Fractie

Dus heb ik weer Windows XP Home, maar nu ik ga naar de installatie van Windows Live en krijg ik dezelfde fout, en ik kan niet vinden waar te downloaden wat het zegt te downloaden. Als ik ga naar de updates pagina komt met iets over de pagina kan niet worden weergegeven. Ik weet niet zeker waarom, ik heb het ActiveX wat het wil, enz.

Alle hulp zou zeer gewaardeerd.
Old 17 januari 2008, 02:15
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chain2r View Post
Ik heb Windows XP Professional Service Pack 2, en ik ga naar MSN Live de nieuwste versie en ik krijg dit voorzichtigheid popup.

Een kritische update nodig is. Om deze installatie, die u nodig hebt voor het installeren van Windows Update Agent 5.8.02469 of later.

I'm just me af waar kan ik deze update downloaden zonder automatische updates.

Bedankt,
aub kan iemand mij vertellen hoe kan ik dit want ik kan niet openen msn met deze agent update 5.8.02469
Old 17 januari 2008, 02:17
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani View Post
aub kan iemand mij vertellen hoe kan ik dit want ik kan niet openen msn met deze agent update 5.8.02469
kan iemand niet waar kan ik deze foutmelding
Old 17 januari 2008, 02:26
Administrator Group

Nu Windows.
Old 17 januari 2008, 05:19
Nieuw Lid Fractie

dat als het niet helpen want u hebt geen sed hoe en waar het downloaden van deze update agaat 5.8.02469
Old 17 januari 2008, 05:23
Administrator Group

Ga naar de Microsoft Update-website.
Old 27 februari 2008, 20:49
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani View Post
dat als het niet helpen want u hebt geen sed hoe en waar het downloaden van deze update agaat 5.8.02469
Ik had precies dezelfde probleem, maar dan heb geklikt> start alle programma's> en op de top is> Windows Update> gewoon volgen met that.Then ging ik naar http://im.live.com/Messenger/IM/Join/Default.aspx En dan het downloaden van de Windows Live Messenger zonder problemen!
Wat boodschapper nodig heeft, is de bijgewerkte Windows installeren programma. die Windows Update installeert automatisch voor je (voor het controleren of je echt) en als dat doesnt werk <info removed> <<Wij bieden geen ondersteuning voor deze activiteiten hier.
Serieus, je hebt geen reden om automatische updates uitschakelen ... net aan het downloaden, maar dont installeren, dan moet je handmatig installeren (klik met de rechtermuisknop op de gele schild door de klok) alles behalve iets met WGA in de titel ... garantie thatll maak uw leven gemakkelijker ... en veiliger.
Hope this helps
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.