mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Reply

Thread Tools
Old 25 Dec 2007, 19:54
Medlem Group

Default Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg prøver å installere MSN Live den siste versjonen, og jeg får denne varsomhet popup.

En kritisk oppdatering er nødvendig. Å fortsette denne installasjonen, må du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere.

Jeg bare lurer på hvor jeg kan laste ned denne oppdateringen uten å kjøre automatiske oppdateringer.

Takk,
Old 26 Dec 2007, 06:57
Administrator Group

Ha! Alas, de som velger ikke å regelmessig oppdatere sin programvare fikk en heller stygg overraskelse når du prøver å installere et av de nyeste versjonene av Windows Live Messenger. Hvis du ikke har maskinen satt for automatiske oppdateringer, kan du bli en av de uheldige sjeler som får meldingen "Du må installere den kritiske oppdateringen" Windows Update Agent 5.8.02469 "når du prøver å installere Windows Live Messenger. Og bedømme fra mengden forum forespørsler og panisk spørsmål på en rekke svar fora, er du definitivt ikke alene. Så hvor i verden er dette vanskelig Windows Update Agent 5.802469?

Siden det kan virke litt påtrengende for noen og bare downright irriterende for andre, mange mennesker velger å slå av funksjonen Automatiske oppdateringer på datamaskinen uansett årsaker. Nyere versjoner av Microsoft Windows, inkludert Windows ME, 98, 2000, XP og Vista har denne automatiske funksjonen inkludert. Det er viktig for deg å holde datamaskinen oppdatert fordi Microsoft problemer patcher og oppdateringer for sikkerhetsspørsmål på jevnlig basis. Hvis du velger å manuelt oppdatere, bør du gå til Microsoft Update-området på jevnlig basis. Du kan velge hvilke oppdateringer du vil installere, men den kritiske oppdateringer er de du bør være mest bekymret for.

Siden oppdateringer patch gaping hull i Microsoft Windows, ikke bli overrasket over at du plutselig et offer for et virus, trojanske, ormen, eller andre slike nastiness hvis du velger ikke å sikre at programvaren er oppdatert. Du kan lurer på hvor du har falt offer for slike ting når du ikke har gjort i den tradisjonelle "feil" ting (som å åpne ukjente vedlegg eller laste ned ulovlig programvare) som vanligvis forårsake disse problemene. Enkelt sagt, kan du ha neglisjert å holde Windows-programvare oppdatert, og noen har utnyttet en av de kjente sikkerhetsproblemer i programvare. Det er også høyst sannsynlig føre til at du ikke kan finne Windows Update Agent 5.8.02469.

Nå som du forstår viktigheten av å oppdatere Windows-programvaren, hvis du ikke har maskinen satt for automatisk oppdatering, kan du jevnlig se etter oppdateringer ved å gå til Windows Update - operativsystemet vil bli oppdaget automatisk. Deretter kan du søke på datamaskinen etter oppdateringer og resultater vil gi noen kritiske og / eller sikkerhetsoppdateringer systemet krever. Velg den kritiske oppdateringer og eventuelle anbefalte oppdateringer kan du ønsker og velg deretter "Install". For de som mangler den unnvikende Windows Update Agent 5.8.02469, vil du trolig finne det skjuler seg her.

Så, hvor i verden var Windows Update Agent 5.8.02469? Kanskje var det gjemmer seg rett under nesa hele tiden. Mange av våre datamaskinen problemene kan løses ved å ta vare å utføre et lite vedlikehold og omsorg på jevnlig basis. Så neste gang du forsøker å installere et nytt program, og få en irriterende feilmelding, kan det være at du ikke har vært så ivrig å holde programvaren din nåværende som du burde ha vært.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 Dec 2007, 07:20
Medlem Group

Glem det, jeg lastet ned leve av Microsoft nettside og det fungerer nå:)

Fordi, i det siste har jeg oppdatert og det har messed opp min datamaskin eller så noen fortelle meg det har
Old 7nde 2008, 20:18
New Member Group

Så jeg har reinstallert Windows XP Home, men nå i goto installere Windows Live og jeg får den samme feilen, og jeg kan ikke finne noe der å laste ned hva det står for å laste ned. Når jeg goto oppdateringene siden den kommer opp med noe om siden kan ikke vises. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg har ActiveX ting de ønsker osv.

Eventuelle hjelpe ville mye verdsatt.
Old 17th 2008 jan 02:15
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Chain2r View Post
Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg prøver å installere MSN Live den siste versjonen, og jeg får denne varsomhet popup.

En kritisk oppdatering er nødvendig. Å fortsette denne installasjonen, må du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere.

Jeg bare lurer på hvor jeg kan laste ned denne oppdateringen uten å kjøre automatiske oppdateringer.

Takk,
vennligst kan noen fortelle meg hvordan kan jeg finne dette fordi jeg ikke kan åpne msn med denne agent oppdatere 5.8.02469
Old 17th 2008 jan 02:17
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Dani View Post
vennligst kan noen fortelle meg hvordan kan jeg finne dette fordi jeg ikke kan åpne msn med denne agent oppdatere 5.8.02469
kan noen ikke hvor jeg kan få denne feilmeldingen
Old 17th 2008 jan 02:26
Administrator Group

Kjøp Windows.
Old 17th 2008 jan 05:19
New Member Group

at så ikke hjelpe fordi du ikke har sed hvordan og hvor du vil laste ned denne oppdateringen Agate 5.8.02469
Old 17th 2008 jan 05:23
Administrator Group

Gå til Microsoft Update-webområdet.
Old 27th Feb 2008, 20:49
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Dani View Post
at så ikke hjelpe fordi du ikke har sed hvordan og hvor du vil laste ned denne oppdateringen Agate 5.8.02469
Jeg hadde den samme eksakte problemet men jeg klikket> starte alle programmer> og på toppen er> Windows Update> følger gjennom med that.Then jeg gikk til http://im.live.com/Messenger/IM/Join/Default.aspx Og så har lastet ned Windows Live Messenger uten problemer!
Hva messenger behovene er oppdatert windows installer programmet. som Windows Update installerer automatisk for deg (før du sjekker om din ekte), og hvis det ikke fungerer <info removed> <<Vi støtter ikke disse aktivitetene her.
Seriøst, har du ingen grunn til å slå automatiske oppdateringer av ... bare sette den til å laste ned, men ikke installere, og du manuelt installere (høyreklikk på gult skjold med klokken) alt unntatt noe med WGA i tittelen ... garantere thatll gjøre livet ditt enklere ... og sikrere.
Håper dette hjelper
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows 7 Beta ut. Klar til å Download Now! serverguy Windows-operativsystemer 53 17 mars 2009 09:24
Windows Update rbscooby Windows-operativsystemer 3 24 april 2008 13:06
Windows Update christine154 Windows-operativsystemer 45 28 februar 2008 05:45
Hjelp! - Win32/agent trojan mumskiii Virus, spionprogrammer og sikkerhet 25 28 januar 2008 09:06
Vista Windows Update Shocker Windows-operativsystemer 1 13 januar 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.