![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows XP Professional Service Pack 2, og jeg prøver å installere MSN Live den siste versjonen, og jeg får denne varsomhet popup. En kritisk oppdatering er nødvendig. Å fortsette denne installasjonen, må du installere Windows Update Agent 5.8.02469 eller senere. Jeg bare lurer på hvor jeg kan laste ned denne oppdateringen uten å kjøre automatiske oppdateringer. Takk, ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha! Alas, de som velger ikke å regelmessig oppdatere sin programvare fikk en heller stygg overraskelse når du prøver å installere et av de nyeste versjonene av Windows Live Messenger. Hvis du ikke har maskinen satt for automatiske oppdateringer, kan du bli en av de uheldige sjeler som får meldingen "Du må installere den kritiske oppdateringen" Windows Update Agent 5.8.02469 "når du prøver å installere Windows Live Messenger. Og bedømme fra mengden forum forespørsler og panisk spørsmål på en rekke svar fora, er du definitivt ikke alene. Så hvor i verden er dette vanskelig Windows Update Agent 5.802469?
Siden det kan virke litt påtrengende for noen og bare downright irriterende for andre, mange mennesker velger å slå av funksjonen Automatiske oppdateringer på datamaskinen uansett årsaker. Nyere versjoner av Microsoft Windows, inkludert Windows ME, 98, 2000, XP og Vista har denne automatiske funksjonen inkludert. Det er viktig for deg å holde datamaskinen oppdatert fordi Microsoft problemer patcher og oppdateringer for sikkerhetsspørsmål på jevnlig basis. Hvis du velger å manuelt oppdatere, bør du gå til Microsoft Update-området på jevnlig basis. Du kan velge hvilke oppdateringer du vil installere, men den kritiske oppdateringer er de du bør være mest bekymret for. Siden oppdateringer patch gaping hull i Microsoft Windows, ikke bli overrasket over at du plutselig et offer for et virus, trojanske, ormen, eller andre slike nastiness hvis du velger ikke å sikre at programvaren er oppdatert. Du kan lurer på hvor du har falt offer for slike ting når du ikke har gjort i den tradisjonelle "feil" ting (som å åpne ukjente vedlegg eller laste ned ulovlig programvare) som vanligvis forårsake disse problemene. Enkelt sagt, kan du ha neglisjert å holde Windows-programvare oppdatert, og noen har utnyttet en av de kjente sikkerhetsproblemer i programvare. Det er også høyst sannsynlig føre til at du ikke kan finne Windows Update Agent 5.8.02469. Nå som du forstår viktigheten av å oppdatere Windows-programvaren, hvis du ikke har maskinen satt for automatisk oppdatering, kan du jevnlig se etter oppdateringer ved å gå til Windows Update - operativsystemet vil bli oppdaget automatisk. Deretter kan du søke på datamaskinen etter oppdateringer og resultater vil gi noen kritiske og / eller sikkerhetsoppdateringer systemet krever. Velg den kritiske oppdateringer og eventuelle anbefalte oppdateringer kan du ønsker og velg deretter "Install". For de som mangler den unnvikende Windows Update Agent 5.8.02469, vil du trolig finne det skjuler seg her. Så, hvor i verden var Windows Update Agent 5.8.02469? Kanskje var det gjemmer seg rett under nesa hele tiden. Mange av våre datamaskinen problemene kan løses ved å ta vare å utføre et lite vedlikehold og omsorg på jevnlig basis. Så neste gang du forsøker å installere et nytt program, og få en irriterende feilmelding, kan det være at du ikke har vært så ivrig å holde programvaren din nåværende som du burde ha vært. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Glem det, jeg lastet ned leve av Microsoft nettside og det fungerer nå:) Fordi, i det siste har jeg oppdatert og det har messed opp min datamaskin eller så noen fortelle meg det har |
|
| |||
| |||
| Så jeg har reinstallert Windows XP Home, men nå i goto installere Windows Live og jeg får den samme feilen, og jeg kan ikke finne noe der å laste ned hva det står for å laste ned. Når jeg goto oppdateringene siden den kommer opp med noe om siden kan ikke vises. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg har ActiveX ting de ønsker osv. Eventuelle hjelpe ville mye verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| kan noen ikke hvor jeg kan få denne feilmeldingen |
|
| |||
| |||
| Kjøp Windows. |
|
| |||
| |||
| at så ikke hjelpe fordi du ikke har sed hvordan og hvor du vil laste ned denne oppdateringen Agate 5.8.02469 |
|
| |||
| |||
| Gå til Microsoft Update-webområdet. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
!Hva messenger behovene er oppdatert windows installer programmet. som Windows Update installerer automatisk for deg (før du sjekker om din ekte), og hvis det ikke fungerer <info removed> <<Vi støtter ikke disse aktivitetene her. Seriøst, har du ingen grunn til å slå automatiske oppdateringer av ... bare sette den til å laste ned, men ikke installere, og du manuelt installere (høyreklikk på gult skjold med klokken) alt unntatt noe med WGA i tittelen ... garantere thatll gjøre livet ditt enklere ... og sikrere. Håper dette hjelper |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7 Beta ut. Klar til å Download Now! | serverguy | Windows-operativsystemer | 53 | 17 mars 2009 09:24 |
| Windows Update | rbscooby | Windows-operativsystemer | 3 | 24 april 2008 13:06 |
| Windows Update | christine154 | Windows-operativsystemer | 45 | 28 februar 2008 05:45 |
| Hjelp! - Win32/agent trojan | mumskiii | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 25 | 28 januar 2008 09:06 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |