mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Reply

Thread Tools
Old 25 december 2007, 19:54
Ledamot Gruppen

Default Windows Update Agent 5.8.02469 Download

Jag har Windows XP Professional Service Pack 2, och jag går att installera MSN Live den senaste versionen och jag denna försiktighet popup.

En kritisk uppdatering behövs. För att fortsätta installationen måste du installera Windows Update agent 5.8.02469 eller senare.

Jag bara undrar om jag kan hämta uppdateringen utan att köra automatiska uppdateringar.

Tack,
Old 26 december 2007, 06:57
Administrator Group

Ha! Tyvärr, de som väljer att inte regelbundet uppdatera sin mjukvara har en ganska obehaglig överraskning när man försöker installera ett av de senaste versionerna av Windows Live Messenger. Om du inte har datorn för automatiska uppdateringar kan du bli en av de olyckliga själar som får meddelandet "Du måste installera den viktiga uppdateringen" Windows Update Agent 5.8.02469 "när jag försöker installera Windows Live Messenger. Och att döma av mängden forum begär och förtvivlade frågor vid många svar forum, du är definitivt inte ensam. Var i världen är denna svårfångade Windows Update Agent 5.802469?

Eftersom det kan vara lite störande för vissa och bara rent av irriterande för andra är det många som väljer att stänga av automatisk uppdatering funktionen på sin dator av något skäl. De senaste versionerna av Microsoft Windows, inklusive Windows ME, 98, 2000, XP och Vista har alla denna automatiska uppdateringsfunktion ingå. Det är viktigt för dig att hålla datorn uppdaterad eftersom Microsoft frågor patchar och uppdateringar för säkerhetsfrågor på regelbunden basis. Om du väljer att manuellt uppdatera ska du besöka Microsoft Update på regelbunden basis. Du kan välja vilka uppdateringar du vill installera, men det viktiga uppdateringar är de du bör vara mest oroad över.

Eftersom uppdateringar plåster gapande hål i Microsoft Windows, bli inte förvånade över att ni plötsligt ett offer för ett virus, trojan, mask, eller någon annan sådan RUSKIGHET om du väljer att inte se till att din programvara är uppdaterad. Du kanske undrar hur du har fallit offer för sådana saker när du inte har gjort av den traditionella "fel" saker (t.ex. genom okända bilagor eller nedladdning olaglig programvara) som normalt orsakar dessa problem. Enkelt uttryckt kan man försummade att hålla ditt Windows-program uppdaterade och någon kan ha utnyttjat en av de kända sårbarheter i mjukvaran. Det är också mest troliga orsaken till att du inte kan hitta Windows Update Agent 5.8.02469.

Nu när du förstår vikten av att uppdatera din Windows-program, om du inte har datorn inställd för automatisk uppdatering kan du regelbundet söker efter uppdateringar genom att gå till Windows Update - operativsystemet kommer att detekteras automatiskt. Sedan kan du skanna din dator efter uppdateringar och resultaten kommer att återkomma varje kritisk och / eller säkerhetsuppdateringar ditt system kan kräva. Välj den kritiska uppdateringar och alla rekommenderade uppdateringar som du vill och välj sedan "Install". För dem som saknar den svårfångade Windows Update Agent 5.8.02469 kommer du förmodligen tycka att det gömmer sig här ute.

Så, var i världen var Windows Update Agent 5.8.02469? Kanske var det gömmer sig rakt under näsan hela tiden. Många av våra dator frågor kan lösas genom att ta hand för att utföra lite underhåll och skötsel på regelbunden basis. Så nästa gång du försöker installera ett nytt program och få ett irriterande felmeddelande, kan det bara vara att du inte har varit så flitig om att hålla programvaran aktuell som ni borde ha varit.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 december 2007, 07:20
Ledamot Gruppen

Glöm det, jag har hämtat lever på Microsofts hemsida och det fungerar nu:)

Jo, de senaste jag har uppdaterats och det har trasslat till min dator eller så vissa människor berätta för mig har det
Old 7 januari 2008, 20:18
New Member Group

Så jag har installerat Windows XP Home, men nu i goto installera Windows Live och jag får samma fel, och jag kan inte hitta något där att hämta det som står att ladda ner. När jag goto uppdateringarna sida det kommer upp med något om sidan inte kan visas. Jag är inte säker på varför jag har en ActiveX sak man vill osv

All hjälp är mycket uppskattat.
Old Januari 17, 2008, 02:15
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Chain2r View Post
Jag har Windows XP Professional Service Pack 2, och jag går att installera MSN Live den senaste versionen och jag denna försiktighet popup.

En kritisk uppdatering behövs. För att fortsätta installationen måste du installera Windows Update agent 5.8.02469 eller senare.

Jag bara undrar om jag kan hämta uppdateringen utan att köra automatiska uppdateringar.

Tack,
Kan någon berätta för mig hur kan jag få detta cos Jag kan inte öppna msn med denna agent uppdatera 5.8.02469
Old Januari 17, 2008, 02:17
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Dani View Post
Kan någon berätta för mig hur kan jag få detta cos Jag kan inte öppna msn med denna agent uppdatera 5.8.02469
kan någon som inte var jag kan få detta fel
Old Januari 17, 2008, 02:26
Administrator Group

Köp Windows.
Old Januari 17, 2008, 05:19
New Member Group

att inte hjälpa cos du inte har sed hur och var man kan hämta uppdateringen agat 5.8.02469
Old Januari 17, 2008, 05:23
Administrator Group

Gå till Microsoft Update-webbplats.
Old 27 Februari 2008, 20:49
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Dani View Post
att inte hjälpa cos du inte har sed hur och var man kan hämta uppdateringen agat 5.8.02469
Jag hade exakt samma problem men då jag klickade> starta alla program> och på toppen är> Windows Update> bara följa med that.Then åkte jag till http://im.live.com/Messenger/IM/Join/Default.aspx Och då är det hämtat Windows Live Messenger utan problem!
Vad Messenger behöver uppdaterade Windows installerar programmet. som Windows Update installerar åt dig automatiskt (före kontrollera om din äkta) och om att icke verk <info removed> <<Vi kan inte stödja denna verksamhet här.
Allvarligt, ni har ingen anledning att aktivera automatiska uppdateringar utanför ... bara ställa in den för att hämta men dont installerar du manuellt installera (högerklicka på den gula skölden av klockan) allt utom något med WGA i titeln ... garanti thatll göra ditt liv enklare ... och säkrare.
Hope this helps
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows 7 Beta Out. Färdig att Download Now! serverguy Windows-operativsystem 53 17 mars 2009 09:24
Windows update rbscooby Windows-operativsystem 3 24 april 2008 13:06
Windows update christine154 Windows-operativsystem 45 28 februari 2008 05:45
Hjälp! - Win32/agent trojan mumskiii Virus, spionprogram och säkerhet 25 28 januari 2008 09:06
Vista Windows Update Slätterna Windows-operativsystem 1 13 januari 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.