![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg synes at være at have et problem med XP, og jeg ved virkelig ikke, hvad det er. En eftermiddag, da jeg vendte min pc om, MSN wouldnt arbejde. Jeg fik en fejlmeddelelse siger tjenesten er utilgængelige, prøv igen senere. Så jeg gjorde, og samme besked ..... I kinda ignoreret dette og gik til at gøre nogle andre opgaver. Gik til at gå opdatere Windows ... Siden kan ikke vises ... EHHH ??!!?!?!?! Det var mærkeligt, da jeg lyttede til internet-radio og på youtube. Så jeg troede, at jeg har en virus og couldnt være arsed til roden rundt for det osv., så jeg formateret. Gik hen til aktivere vinduer, jeg bruger en MSDN nøglen fra college så dets alle legit men det wouldnt aktivere. Jeg var nødt til at gøre det over telefonen. Installeret SP2 og andre programmer og gik til opdatering men WindowsUpdate ville ikke indlæse, hotmail.com wouldnt belastning, msn doesnt arbejde. Im på min friske system nu og i cant engang få på Windows Live Messenger-websted for at hente den. Dens gerne I'm forbudt. Ive kontrolleres min hosts filer, løb HJT (her er log men ser fine), restaureres fabriksindstillinger på routeren. Dunno hvad der ellers kan det være, jeg er så forbløffet. Cheers, Brad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så er du få nogen forbindelse .... dvs e-mail eller internet browser?
| |||
| |||
| Ja. Jeg er på pc'en lige nu. Min ven foreslog at forsøge WGA at se, om det virkede. Jeg vil forsøge at aftørre min harddisk med 0 og se, om det virker. Jeg tænker det kunne være en rootkit i min router eller dybt i min harddisk, fordi min anden computer tilsluttet wirelesly kan ikke bruge Live Messenger for eller belastning enhver MS websteder. Jeg selv var nødt til at registrere her på min gmail i stedet for min defualt e-mail, der er med hotmail fordi hotmail indlæses ikke. |
|
| |||
| |||
| Check dette første .... i IE gå til Værktøj menu, skal du klikke på Internet Options and.on den Avanceret fane, under Sikkerhed, Skal du sørge for, at følgende afkrydsningsfelter er markeret: •Brug SSL 2.0 •Brug SSL 3.0 •Brug TLS 1.0 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Ikke indlæse Windows XP på en Ide HDD | Jay | Windows-operativsystemer | 3 | 28 juli 2009 02:01 |
| Windows Live Messenger indlæses ikke | HistoryGirl | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 17 marts 2009 05:48 |
| Windows Mail kan ikke indlæse en enkelt e-mail | windows3001 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 18 oktober 2008 16:33 |
| Hjælp! Windows tager for evigt at indlæse | karen45 | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |