vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Update ei lataa ja muiden MS sivustoja

Reply

Thread Tools
Old 21 tammikuu 2008, 05:33
Banned ryhmän

Default Windows Update ei lataa ja muiden MS sivustoja

En näytä olevan ottaa ongelma XP: n ja en todellakaan tiedä, mitä se on.

Yksi iltapäivällä kun kääntyi minun PC päälle, MSN wouldnt työtä. Sain virheilmoituksen sanomalla palvelua ole saatavilla, kokeile myöhemmin uudelleen. Niin tein ja saman viestin ..... I kinda sivuuttaa tämän ja meni tekemään joitakin muita tehtäviä. Meni mennä päivitys ikkunat ... Sivua ei voi näyttää ... EHHH ??!!?!?!?! Tämä oli outoa, koska olin kuuntelemassa internet radiossa ja youtube. Joten ajattelin, että olet saanut viruksen ja couldnt olla arsed pääkäyttäjän noin sillä etc joten muotoiltu. Meni aktivoida ikkunat, olen käyttäen MSDN avain kollegiona joten sen kaikki legit mutta wouldnt käyttöön. Minulla oli siihen yli puhelimeen. Asennettu SP2: n ja muiden ohjelmien ja meni päivittää mutta WindowsUpdate ei kuormaa, hotmail.com wouldnt kuormitus, msn doesnt työtä. Im minun tuore järjestelmä nyt ja i cant edes Windows Live Messenger-sivusto ladata sen. Sen like I'm kielletty.

Ive tarkastetaan minun hosts tiedostoa, juoksi HJT (tässä on loki mutta näyttää sakko), palauttaa tehdas asetukset reitittimen. Dunno mitä muuta se voi olla, olen niin hämmentynyt.

Cheers, Brad
Attached Files
File Type: txt hijack_this.txt (5.2 KB, 10 views)
Old 21 tammikuu 2008, 08:38
Rahoittajien ryhmän

Niin ovat Saatko mitään yhteyttä .... eli sähköposti tai Internet-selailu?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21 tammikuu 2008, 11:25
Banned ryhmän

Kyllä. Olen PC juuri nyt. Ystäväni ehdotti yrittää WGA nähdä, jos se toiminut. Aion yrittää ja pyyhi minun kovalevyn kanssa 0: n ja katso jos se toimii. Ajattelen se voisi olla rootkit minun reititin tai syvällä minun kiintolevy, koska toinen tietokone kytketty wirelesly ei voi käyttää Live Messenger liian tai lataa MS sivustoja.

Olen jopa saanut rekisteröityä täällä minun gmail sijaan minun defualt sähköpostia, mikä on hotmail koska hotmail ei kuormaa.
Old 21 tammikuu 2008, 12:02
Rahoittajien ryhmän

Tarkista tämä ensimmäinen .... IE siirtyäksesi Työkalut -valikosta Internet Options and.on että Advanced välilehti nojalla Turvallisuus, Varmista, että seuraavat valintaruudut on valittu:

Käytä SSL 2.0
Käytä SSL 3.0
Käytä TLS 1.0
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC ei lastata Windows XP-käyttöjärjestelmä - Help Me ASAP matthwshea Rautatavaran Chat 1 4 lokakuu 2009 02:46
Ei voi ladata Windows XP: n Ide HDD närhi Windows-käyttöjärjestelmät 3 28 Jul 2009 02:01
Windows Live Messenger Will Not Load HistoryGirl Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 17th Mar 2009 05:48
Windows Mail ei voi ladata Yksi Email windows3001 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 18. lokakuu 2008 16:33
Apu! Windows ottaen ikuisesti ladata karen45 Windows-käyttöjärjestelmät 5 27th Jan 2008 14:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.