![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En näytä olevan ottaa ongelma XP: n ja en todellakaan tiedä, mitä se on. Yksi iltapäivällä kun kääntyi minun PC päälle, MSN wouldnt työtä. Sain virheilmoituksen sanomalla palvelua ole saatavilla, kokeile myöhemmin uudelleen. Niin tein ja saman viestin ..... I kinda sivuuttaa tämän ja meni tekemään joitakin muita tehtäviä. Meni mennä päivitys ikkunat ... Sivua ei voi näyttää ... EHHH ??!!?!?!?! Tämä oli outoa, koska olin kuuntelemassa internet radiossa ja youtube. Joten ajattelin, että olet saanut viruksen ja couldnt olla arsed pääkäyttäjän noin sillä etc joten muotoiltu. Meni aktivoida ikkunat, olen käyttäen MSDN avain kollegiona joten sen kaikki legit mutta wouldnt käyttöön. Minulla oli siihen yli puhelimeen. Asennettu SP2: n ja muiden ohjelmien ja meni päivittää mutta WindowsUpdate ei kuormaa, hotmail.com wouldnt kuormitus, msn doesnt työtä. Im minun tuore järjestelmä nyt ja i cant edes Windows Live Messenger-sivusto ladata sen. Sen like I'm kielletty. Ive tarkastetaan minun hosts tiedostoa, juoksi HJT (tässä on loki mutta näyttää sakko), palauttaa tehdas asetukset reitittimen. Dunno mitä muuta se voi olla, olen niin hämmentynyt. Cheers, Brad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin ovat Saatko mitään yhteyttä .... eli sähköposti tai Internet-selailu?
| |||
| |||
| Kyllä. Olen PC juuri nyt. Ystäväni ehdotti yrittää WGA nähdä, jos se toiminut. Aion yrittää ja pyyhi minun kovalevyn kanssa 0: n ja katso jos se toimii. Ajattelen se voisi olla rootkit minun reititin tai syvällä minun kiintolevy, koska toinen tietokone kytketty wirelesly ei voi käyttää Live Messenger liian tai lataa MS sivustoja. Olen jopa saanut rekisteröityä täällä minun gmail sijaan minun defualt sähköpostia, mikä on hotmail koska hotmail ei kuormaa. |
|
| |||
| |||
| Tarkista tämä ensimmäinen .... IE siirtyäksesi Työkalut -valikosta Internet Options and.on että Advanced välilehti nojalla Turvallisuus, Varmista, että seuraavat valintaruudut on valittu: •Käytä SSL 2.0 •Käytä SSL 3.0 •Käytä TLS 1.0 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC ei lastata Windows XP-käyttöjärjestelmä - Help Me ASAP | matthwshea | Rautatavaran Chat | 1 | 4 lokakuu 2009 02:46 |
| Ei voi ladata Windows XP: n Ide HDD | närhi | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 28 Jul 2009 02:01 |
| Windows Live Messenger Will Not Load | HistoryGirl | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 17th Mar 2009 05:48 |
| Windows Mail ei voi ladata Yksi Email | windows3001 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 18. lokakuu 2008 16:33 |
| Apu! Windows ottaen ikuisesti ladata | karen45 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Jan 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |